ya 328
Moderator: ruben
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Weet je wat jullie kunnen met je borgdraadje erbij.
Het zit zoals het zat, daarbij zit dat schroefje zo vast, dat het zonder draadje ook wel blijft zitten.
Daarbij komen hier vaak genoeg foto's voorbij van een beetje verven en hier en daar is wat roest aanpakken maar voor de rest zie ik niet veel, waar ik nou is wat op kan zeggen.
Toedeledinges.
Het zit zoals het zat, daarbij zit dat schroefje zo vast, dat het zonder draadje ook wel blijft zitten.
Daarbij komen hier vaak genoeg foto's voorbij van een beetje verven en hier en daar is wat roest aanpakken maar voor de rest zie ik niet veel, waar ik nou is wat op kan zeggen.
Toedeledinges.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
ja het spijt ons, we wouden even kijken of je ook een gat in het dak van je schuur kon springen, maar daar heb ik dus nog geen foto van gezien
. Maar troost je, ik zal zeer binnen kort ook weer veel foto's plaatsen, ben afgelopen zaterdag begonnen met de restauratie van een vliegtuigje uit 47, die zal ik je niet onthouden als je dat leuk lijkt
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Alle vier gedaan.
Sommige plekken zat de verf 3 mm dik en nog zit er roest onder.

Rem weer op de lier.

Handel er weer aan.

En voor het behoud van de accu's een lader er aan.
Moest ff het 1 en ander solderen maar hij is aan de gang.
De boel gemeten en komen overeen met de gegevens van de lader die in die 126 hangt.

Sommige plekken zat de verf 3 mm dik en nog zit er roest onder.

Rem weer op de lier.

Handel er weer aan.

En voor het behoud van de accu's een lader er aan.
Moest ff het 1 en ander solderen maar hij is aan de gang.
De boel gemeten en komen overeen met de gegevens van de lader die in die 126 hangt.

O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.