Eventjes voorstellen

Stel u even aan ons voor

Moderator: ruben

dafje441
Matgroentje

Eventjes voorstellen

Berichtdoor dafje441 » di 01 sep 2026 23:05

Hoo allemaal. Mijn naam is Jarin en ik heb recent een YA126 gekocht. Ik woon in Purmerend en ben nog aardig nieuw in de daf wereld. Ik zal jullie vast en zeker nog gaan overladen met vragen en ik heb enorm veel zin mijn daf compleet te restaureren en hier vervolgens mee te gaan touren en mee te gaan naar meetings en dat soort dingen.

Dikkie
Site Admin
Contacteer:

Re: Eventjes voorstellen

Berichtdoor Dikkie » wo 02 sep 2026 21:18

Hallo Jarin,

Bij deze welkom op het forum en natuurlijk in het 126 wereldje! Hoewel het forum ietwat doodgebloed is (zoals alle fora wel) ervaar ik het als een handig medium omdat alle informatie van de oprichting in 2006 tot heden terug te vinden is, daar kom je bij social media niet om.
Alvast veel plezier met de restauratie, het DYC magazijn zit praktisch bij jou om de hoek!
Uiteraard zijn alle vragen welkom. Die van de stuurbekrachtiging ga ik niet op antwoorden omdat ik daar simpelweg geen ervaring mee heb, heb ook eigenlijk nooit de behoefte gehad om die in te bouwen. :mrgreen:

Groene groet vanuit Den Helder
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos), DE-47-36 (Dodge)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

dafje441
Matgroentje

Berichtdoor dafje441 » vr 04 sep 2026 00:28

Hallo Jarin,

Bij deze welkom op het forum en natuurlijk in het 126 wereldje! Hoewel het forum ietwat doodgebloed is (zoals alle fora wel) ervaar ik het als een handig medium omdat alle informatie van de oprichting in 2006 tot heden terug te vinden is, daar kom je bij social media niet om.
Alvast veel plezier met de restauratie, het DYC magazijn zit praktisch bij jou om de hoek!
Uiteraard zijn alle vragen welkom. Die van de stuurbekrachtiging ga ik niet op antwoorden omdat ik daar simpelweg geen ervaring mee heb, heb ook eigenlijk nooit de behoefte gehad om die in te bouwen. :mrgreen:

Groene groet vanuit Den Helder
Ja hoe zit dat eigenlijk met dat magazijn? Ik kan daar weinig over vinden. Wel leuk om te horen dat er nog iemand met een YA126 in Noord Holland zit.

Dikkie
Site Admin
Contacteer:

Berichtdoor Dikkie » vr 04 sep 2026 22:57

Het clubmagazijn verstuurd onderdelen of is te bezoeken op afspraak. De magazijnmeester heet Thomas en is te bereiken via magazijn@ya126.nl. Tevens is er 1x per jaar, doorgaans tussen kerst en oud&nieuw, een open magazijndag waar we met meerdere daffers uit het land gezellig samenkomen in Nibbixwoud (locatie magazijn).

En nog een 126.. Het zal je verbazen, maar pal om de hoek van jou (Oosterblokker) staan er een stuk of 10 gok ik zo? Plus nog een hoop ander mooi materiaal.
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos), DE-47-36 (Dodge)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Terug naar “Even voorstellen”