Samen houden we de boel wel aan de gang he.
D'r komt nog is een dag dat we samen op een bankje zitten met onze rollators en een discussie hebben over het vet van de wiellagertjes.
Moderator: ruben

Ik kan hem niet teleur stellen, daarbij zit opgeven toch niet in mijn bloed.Maar jou kennende gaat je zo,n probleem niet gauw uit de weg

, toch wel maar mocht iemand er ooit 1 tegen komen die twee grijze halve manen maakt zeg maar dan kun je beter je klep meteen weggooien want dan is de schotel krom, maar neem haast aan dat jij dat wel wist en als de rand te breed wordt, dan moet je toch wat anders he, want hoe smaller de rand, hoe beter het afdichtJe bedoelt toch niet zoals deze linker klep he ?![]()
Het valt mij in die motoren op dat de inlaatklep een brede rand heeft en de uitlaat een smalle., toch wel maar mocht iemand er ooit 1 tegen komen die twee grijze halve manen maakt zeg maar dan kun je beter je klep meteen weggooien want dan is de schotel krom, maar neem haast aan dat jij dat wel wist en als de rand te breed wordt, dan moet je toch wat anders he, want hoe smaller de rand, hoe beter het afdichtJe bedoelt toch niet zoals deze linker klep he ?![]()

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast