De ene hobby ondersteund zo mooi de andere he

Om de verhoudingen een beetje in orde te houden moet je ook niet voor een halfuurtje spelen gaan, maar voor 2 volle dagen

dan haal je nog een beetje rendement.
De waadplug zat op zijn plek, inspectieplaatje zit dicht met vloeibare pakking en de ontluchtingen waren in ieder geval in goede staat voordat we door het water gingen. Ik ga er vanavond eens onder liggen om wat dingen te bekijken.
Ik begin met de remmen. Trommel er af. Kijken hoeveel troep hier in zit. Schoonmaken, maar hopelijk kunnen de cilinders blijven zitten.
Dan de oliehoudende onderdelen van de aandrijving (Motor, versnellingsbak, reductiebak, verdeel- en tandwielkasten) Eens peilen met een stokje en kijken naar de kleur. Als dit creamy is, ben ik minder blij en moet ik oliekeerringen gaan vervangen voor de volgende keer. Ontluchtingen schoonmaken. Eventueel bijvullen.
Vethoudende zaken aandrijving. Assen, stofhoezen controleren. Wiellagers. Vooral de voorste omdat daar nog geen keerringen / lagerbussen zijn vervangen.
Als laatste de ophanging en stuurinrichting nalopen.
In ieder geval moeten vanavond de puntjes gedaan zijn die na 3 weekjes stilstand problemen geven, want donderdag gaan we weer even het echte werk opzoeken in Zuid-Afrika