Zo nu weer even een update betreft het DAF virus... Naast mijn LARO virus ben ik nu ook bezeten van de DAF YA126.
Na afgelopen weken op bezoek te zijn geweest in Oud-Beijerland en Den Helder bij bovenstaande heren die zo vriendelijk waren mij te woord te staan en samen een leuke ronde te rijden ben ik nu 100% over en ben ik nu actief opzoek naar een mooie DAF YA126.
Afgelopen dagen in onderstaande autos een leuke ronde gereden en ben helemaal om. Heren nogmaals bedankt !!!
Ik ben nu opzoek naar een leuke DAF het lieft op LPG om de kilometers naast mijn Range Rover ook wat betaalbaar te houden. Of een benzine auto met eventueel nog wat marge in de prijs om zelf nog LPG in te bouwen. Het mag voor mij zowel de radio wagen als de Bakwagen met huif zijn. Beide varianten hebben hun voor en nadelen voor mij maar zijn beide een optie.
Dus mocht er iemand buiten de bekende kanalen zoals Marktplaats iets tekoop weten te staan of zelf iets te koop hebben houd ik mij aanbevolen voor tips en hoop ik mij tevens bij de club te kunnen aansluiten om samen nog vele kilometers te mogen maken.
Alvast allemaal bedankt voor de hulp en informatie. (zo...en nu ga ik alsvast verder de werkplaatshandboeken doorspitten )