Die kachel en stroomgroep gaan er toch uit, ik heb henk seerden een mailtje gestuurd of hij er intresse in heeft, ik zie bij zijn auto n.l. niet de vulpijp zitten voor de diesel, dus ik denk niet dat ie een kachel heeft en ik weet niet of hij zijn wagen origineel wilt maken.
Henk had er wel intresse in en ik had het toe gezegd om het er samen uit te komen halen.
Niet veel meer op vernomen, dus als ik een keer tijd zou hebben, dan zou ik het er wel uithalen en mailen dat ie het kon komen halen.
Ben er nog steeds niet aan toe gekomen maar wat in het vat zit verzuurd niet.
En wat zie ik vandaag op het gaf ?
Naam: Henk Seerden
Datum: 29 January 2013
Telnr.: 0521320030 bekijk lokatie: Wapserveen, Nederland
Rubriek: GMC- CCKW- 353
Aangeboden: Te koop deze originele GMC type CCKWX voorzien van een Duitse MATRA toolset opbouw. Tevens is deze wagen voorzien van een demontabel A-Frame wat deze wagen zeer uniek maakt.
De opbouw van de GMC is ingericht als slaap en verblijf gelegenheid.
De GMC is voorzien van een LPG installatie, de tank heeft een inhoud van ruim 200 liter.
Bent u geinterreseerd dan kunt u via de mail contact met mij opnemen, telefoneren mag ook.
Wilt u een bod uitbrengen op deze unieke GMC dan mag dat uiteraard maar wel graag naar waarde want een liefhebber weet wat deze wagen waard is.
Graag serieuze reactie's van liefhebbers die echt geinterreseerd zijn.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Geloof dat de kachel en stroomgroep in de opslag gaan bij mij en daar blijven.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.