De peilstok is opgezocht, die hebben ze met wat rubberslang en een stukje pijp verlengt anders past hij niet onder een pijp die er loopt.
Nu weet ik niet of het peil klopt en de stok heeft net als het baasje een gekke muil ook.

Boel recht gemaakt en in het boek opgezocht hoeveel olie er in moet, das 12 ltr, dus de volgende keer 12 ltr er in en dan is kijken of de peilstok op lengte is of dat er geen neuk van klopt, en ik denk het laatste.
Dat hij veels te hoog staat is duidelijk en hij is waterdun, dus zit er een flinke buts diesel in de motorolie.
Roken zal ie wel doen omdat er van de verstuivers niet veel klopt en die zwarte walmen zullen wel zijn omdat het carter overvol is en al het vuil tussen de zuigerveren opgelost is door de diesel, de olie is nu lekker schraal ook.
Je zal zo'n auto kopen in oirschot en ermee naar huis willen rijden, kom je toch van een hele koude kermis thuis en niet ver ook denk ik.
20 ltr na aftappen

das dus 8 ltr diesel erbij als er max 12 ltr smeerolie in gegaan is.
Niet gek dat ie ook gewoon na 3 dagen staan nog stond te druppelen uit het vliegwielhuis, die motor was lekker vol.

O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.