ya 328
Moderator: ruben
-
markwise
- Vierwielend Vooruit
wat zou een goed bod zijn voor die 616?nou Ruud hier is hij dan staat wel stoer met een takeldoos en een 328 op een evenement aan komen![]()
DAF ya616
Aangeboden: DAF YA 616 bakwagen met lier en Hulo kraan werkend. LPG 220 ltr tank ingebouwd. Bouwjaar 1964, spanten en zeil aanwezig. Bak moet nog geschilderd worden. TEAB
Ruud: wat kost de LPG inbouw jou?
grt,
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Denk dat als ik klaar ben, dat ik rondt de 700 euro kwijt ben, het is maar wat je er voor over heb.
Die van jorrit is een eind goedkoper en die van jack is daar in tegen weer een heel eind duurder.
En wat je moet bieden op een auto vindt ik altijd moeilijk te beslissen voor een ander.
Ik kijk altijd, hoe graag wil ik het hebben en hoeveel kan ik pinnen, zonder dat de vrouw het merkt.
Ze merkt het meestal pas als het al op de binnenplaats staat en dan zegt ze, nu is het al te laat.
En dat moet je nou net hebben.
Die van jorrit is een eind goedkoper en die van jack is daar in tegen weer een heel eind duurder.
En wat je moet bieden op een auto vindt ik altijd moeilijk te beslissen voor een ander.
Ik kijk altijd, hoe graag wil ik het hebben en hoeveel kan ik pinnen, zonder dat de vrouw het merkt.
Ze merkt het meestal pas als het al op de binnenplaats staat en dan zegt ze, nu is het al te laat.
En dat moet je nou net hebben.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
markwise
- Vierwielend Vooruit
whaha dat ken ik wel ja...
ik vraag over die grote DAF dat omdat een maat van me die vent vroeg wat ie wil hebben en hij zegt:
doe een goed bod en je weet wat inbouw van een LPG kost...
dus hij bleef zitten met nog grotere vraagtekens en kwam bij mij buurten maar ik heb ook geen idee wat ie moet bieden...
Kijk, ik ben geen boer en kan dus toch niks met dat GV kenteken, maar die maat van me wel...
ik wil m wel helpen maar 3000 vond die man iig te weinig
ik vraag over die grote DAF dat omdat een maat van me die vent vroeg wat ie wil hebben en hij zegt:
doe een goed bod en je weet wat inbouw van een LPG kost...
dus hij bleef zitten met nog grotere vraagtekens en kwam bij mij buurten maar ik heb ook geen idee wat ie moet bieden...
Kijk, ik ben geen boer en kan dus toch niks met dat GV kenteken, maar die maat van me wel...
ik wil m wel helpen maar 3000 vond die man iig te weinig
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Je weet wat lpg inbouw kost is wel een leuke opmerking natuurlijk.
Maar doe je dat nou voor de benzinekosten of om de verkoopprijs op te krikken, ik denk toch het eerste.
Maar als ik alles meld wat ik aan die dikke daf gedaan heb, mocht ik hem ooit verkopen (niet) dan euh mag je hopen dat je de staatloterij wint, want anders kan je hem niet betalen.
Maar doe je dat nou voor de benzinekosten of om de verkoopprijs op te krikken, ik denk toch het eerste.
Maar als ik alles meld wat ik aan die dikke daf gedaan heb, mocht ik hem ooit verkopen (niet) dan euh mag je hopen dat je de staatloterij wint, want anders kan je hem niet betalen.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
- jabami
- Cabine Coureur
- Contacteer:
Hallo Ruud,
Ook ik ben aan een lichtschakelaar begonnen.

Veel roest bij de bevesigingsboutjes.

Twee verbindingsplaatjes aan de onderkant zijn doorgescheurd.

Volgens mij zijn de stalen veerringentjes onder die verbindingsplaatjes de oorzaak van al die roest ellende.
Een aantal moertjes waren niet meer te redden.
Hier een aantal zaken afgelopen, maar noppes.
Vraag:
Weet jij wat voor moertjes er op passen ???
Het is ongeveer 2,5 mm, maar dan natuurlijk weer engelse of amerikaanse draad.
Er zit hier een speciaalzaak voor bouten en moeren ("Fabory"), maar zelfs die konden me niet helpen.
Enig idee, waar die moertjes verkrijgbaar zijn ??
Mag natuurlijk ook gewoon zeskant zijn.
Gr.
Jan.
Ook ik ben aan een lichtschakelaar begonnen.

Veel roest bij de bevesigingsboutjes.

Twee verbindingsplaatjes aan de onderkant zijn doorgescheurd.

Volgens mij zijn de stalen veerringentjes onder die verbindingsplaatjes de oorzaak van al die roest ellende.
Een aantal moertjes waren niet meer te redden.
Hier een aantal zaken afgelopen, maar noppes.
Vraag:
Weet jij wat voor moertjes er op passen ???
Het is ongeveer 2,5 mm, maar dan natuurlijk weer engelse of amerikaanse draad.
Er zit hier een speciaalzaak voor bouten en moeren ("Fabory"), maar zelfs die konden me niet helpen.
Enig idee, waar die moertjes verkrijgbaar zijn ??
Mag natuurlijk ook gewoon zeskant zijn.
Gr.
Jan.