Loshalen stuurkogels
Moderator: ruben
-
wolf
- Knipperlichtje
Loshalen stuurkogels
Goedenavond,
Ik wil de rubber stofkappen op de stuurkogels vervangen van de 328 , maar krijg het niet echt voor elkaar..
Bij een personenauto gaf ik er altijd een flinke tik tegen en dan sprong hij los, dat gebeurd nu dus niet. Ik heb het ook al geprobeerd met een stuurkogelvork maar tot op heden nog geen succes.
Heeft iemand nog een handige tip ?
Ik wil de rubber stofkappen op de stuurkogels vervangen van de 328 , maar krijg het niet echt voor elkaar..
Bij een personenauto gaf ik er altijd een flinke tik tegen en dan sprong hij los, dat gebeurd nu dus niet. Ik heb het ook al geprobeerd met een stuurkogelvork maar tot op heden nog geen succes.
Heeft iemand nog een handige tip ?
-
DeWitteDaf
- Hercules Held
- Contacteer:
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Passing is te goed om er olie tussen te krijgen.
Ook absoluut niet met monteren in smeren met vet.
Je wil niet dat de pen in het gat gaat draaien, anders moet je straks meer vervangen dan je lief is.
Kan mij bijna niet voorstelen dat ie met slaan niet los komt.
Meestal is het ook makkelijk om in je profiel je woonplaats te vermelden, kan je wel is het geluk hebben als er iemand in de buurt woont dat ie ff wil komen helpen.
Greetz
Ruud
Ook absoluut niet met monteren in smeren met vet.
Je wil niet dat de pen in het gat gaat draaien, anders moet je straks meer vervangen dan je lief is.
Kan mij bijna niet voorstelen dat ie met slaan niet los komt.
Meestal is het ook makkelijk om in je profiel je woonplaats te vermelden, kan je wel is het geluk hebben als er iemand in de buurt woont dat ie ff wil komen helpen.
Greetz
Ruud
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
Gepast geweld zou moeten werken.... anders proberen spanning te zetten op de kogelpen (wel eerst ff de kroonmoer terug
) dan met een flinke hamer op de passing slaan...een vuistkop of mokertje er tegenover wil ook nog wel eens helpen maar vaak heb je daar de ruimte niet voor... meestal schrikt de pen dan wel los...
-
DeWitteDaf
- Hercules Held
- Contacteer: