Nu zit ik dit filmpje te bekijken en na 2 min 38 komt er eerst een 328 in beeld en daarna een 126, ten minste ik dacht dat het een 328 is, maar is het misschien ook een 318?? let maar eens op de spiegels en op het cabine zijl. volgens mij is het een 318, wie o wie geeft mij gelijk of ongelijk?? wel een heel leuk filmpje trouwens. dit is de link
http://www.youtube.com/watch?v=HWzyLzCQCKc
La couritne 318?????
Moderator: ruben
-
greenmesien
- Matgroentje
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Re: La couritne 318?????
En die 328-ers dan die op 30 seconden voorbij kwamen ?Nu zit ik dit filmpje te bekijken en na 2 min 38 komt er eerst een 328 in beeld
Of dacht je dat het echte tanks waren.
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=HWzyLzCQCKc[/youtube]
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
greenmesien
- Matgroentje
DAF YA 318
Klopt, Gertjan heeft gelijk, het is idd een YA 328, door het ontbreken van zijraampjes in het cabinezeil geeft dit wat een YA 318 achtige indruk. Overigens heeft is de YA 318 ook wel van stalen deurtjes voorzien. Pak er maar eens een foto van een YA 318 bij, en zoek de vele verschillen. Wie een vroege Bediening en Onderhoud heeft moet maar eens de YA 318 foto''s opzoeken, het zijn er meer dan je denkt.
Wel een leuk filmpje overigens, met die ronde spiegels is het moeilijk kijken.
Ik ben bezig met de restauratie van een YA 318 tank van 165 liter. Daarvoor zoek ik nog ca 15 bolkop roodkoperen klinknagels van 6,5 mm diameter met een steellengte van ongeveer 15 mm. Als iemand wat weet of heeft?
Wel een leuk filmpje overigens, met die ronde spiegels is het moeilijk kijken.
Ik ben bezig met de restauratie van een YA 318 tank van 165 liter. Daarvoor zoek ik nog ca 15 bolkop roodkoperen klinknagels van 6,5 mm diameter met een steellengte van ongeveer 15 mm. Als iemand wat weet of heeft?
De YA 318, mother of the "Dikke Daf"