zoals jullie mischien al wisten heb ik een 328 gekocht,vanuit zuidwolder onder hoogeveen naar montfoort gereden,het was echt een belevenis.gangetje van 75km. die man had nooit harder gereden dan 60 / 70 km per uur.ik heb gauw in denk ik 2 weken meer dan 600km al gereden.ook om hem een beetje vertrouwd te raken.ben er wel achter dat ik een paar dingetjes moet doen.hij hebt er vrij loop naven op gezet en nou bij een bepaalde snelheid hoor je af en toe gerinkel dus het zou kunnen dat de as stomp tegen het naaf deksel legt te trillen, ook moet het spruitstuk eraf want het uitlaat spruitstuk lekt een beetje maar voor de rest rijd hij als een trein.
ben even bij kwik fit jerry lang geweest voor een bakkie en wat lucht te controleren
ook hij vond hem goed rijden
hier nog een paar foto´s thuis en in de nieuwe stalling omdat mijn garage wel groot is maar de inrij breedte te smal

dat gele slangete boven de dynamo zit aan gesloten op mijn verdelerhuis,zo kan je af en toe wat olie erdoor heen laten lopen voor je ontsteking.omdat je er anders niet bij kunt of nooit wordt gedaan