Deze komen tijdelijk op de plek van de luchtcorrectiesproeier, kan ik testen met de nullast regeling zonder dat er benzine bijkomt als ik de klep verder open draai.
En lukt het niet met de huidige sproeiers kan ik met deze nog wat klooien, soort van verstelbare sproeier.
Daar de motor 3 revisie's heeft gehad en ik er een ander vliegwiel op gezet heb, is kijken of het bovenste dodenpunt van de zuiger nog wel klopt met wat er op het vliegwiel staat.
Stukkie slang met een holle bougie in elkaar geflanst.
Duim op de 1e cilinder gehouden tot deze begon te blazen, de zuiger is met zijn compressieslag bezig.
Slang in de cilinder geschroefd en de slang in een potje met olie gehangen, in dit geval hydroliek olie.
Dan verder met de compressie slag, dan komen er eerst lucht bellen, als de zuiger dan weer naar beneden gaat, gaat ie olie aanzuigen, als er wat inzit, streepje op de slang zetten of gelijk houden met de bovenrand van het potje.