Hardtop

Vragen stellen en oplossingen geven

Moderator: ruben

roel
Matgroentje
Berichten: 15
Lid geworden op: ma 02 apr 2007 15:36
Locatie: Hellevoetsluis

Berichtdoor roel » zo 19 dec 2010 09:39

Hoi,

Foto's komen beslist, maar dat duurt nog wel even. Op dit moment ligt m'n Daf uit elkaar in de achtertuin en ben ik bezig met de inbouw van een "nieuwe" diesel (de DD 475 had net z'n eerste proefrit gemaakt, toen ik tegen een DS 575 aanliep). Verder wordt de cabine van binnen veranderd, komt er een staande uitlaat op enz.

Zoals ik al zei, ik heb hem destijds gekocht voor de lol, het model vond ik wel grappig en werd er eigenlijk niet of nauwelijks over historische waarde nagedacht.

Door m'n werk (veel op reis) gaat het erg langzaam en het weer helpt op dit moment ook niet mee (heeft een vaste kap dus echt wel voordelen). Ik moet helaas bijna alles buiten moet doen. 'k Heb er wel een schuurtje bijgebouwd en de logeerkamer is ingeschoren voor schilderwerk, maar toch zou een verwarmde werkplaats zou wonderen doen.......

Hopelijk kan ik in 2011 naar de keuring.

Zodra ik weer bezig kan en het lijkt ergens op zal ik wat foto's plaatsen. Reken er in elk geval op dat er weinig origineel meer is. De originaliteits prijs gaat het in elk geval niet worden.

Groet,

Roel

Gebruikersavatar
peter80
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 03 sep 2008 00:10
Locatie: Middelburg
Contacteer:

Berichtdoor peter80 » zo 19 dec 2010 22:32

Wordt inderdaad foto's plaatsen, altijd leuk om te zien hoe een ander bezig is :wink:

padre118
Knipperlichtje
Berichten: 39
Lid geworden op: zo 27 jun 2010 23:16
Locatie: Terschelling

Berichtdoor padre118 » ma 21 mar 2011 22:00

Nou Roel hoe lijkt het? Heb je al fotoos?

Ik heb hier het cabinezeil weer een beetje gerenoveerd. Straks een mooi groen verfje eroverheen en het lijkt weer netjes.
Maar hardtop ideeen zijn nog steeds welkom


Terug naar “Techniek YA126”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast