1 met nieuwe cabinehuif.
Moderator: ruben
Precies. Die kalfjes en kippen blijven nog wel een paar honderd jaar voortbestaan, al is het met K.I..Daar zou de ombudsman, unicef, Marianne Thiemen, het loket Veteranen en Peter R de Vries naar moeten kijken in plaats van Zielig!, Schande! roepen bij kalfjes, kippen en rijke stinkerds
Ben je niet achter de loods wezen kijken? daar staat de restDie zien er nog strak uit in vergelijk met die 3 bij van dam in bennekom.
Ben ik helemaal met je eens. En als ik de vaardigheid en de ruimte had was dat beslist al gebeurd.De oplossing is heel simpel, koop er eentje en knap em op
Ik had het te druk met overal in en op klimmen.Ben je niet achter de loods wezen kijken? daar staat de rest
Jij mot lachen als je weer naar huis gaat en je heb zelfs geen enkele tentstok in je aanhanger liggen.als ik zo naar die voorste ziekenbak kijk heb jij wat over die motorkap gedaan terwijl je er overheen klom
Als ik jouw was, en dat ben ik gelukkig niet, zou ik nog geen glas water aanpakken.neem zelf wel wat te drinken mee want als jij koffie gaat zetten weet ik niet of ik dat kan vertrouwen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast