En dan is het ondertussen al weer veeeels te lang geleden dat ik dit topic heb ge update. Druk met werk en scouting en nog meer excuses

. Maargoed, hier gaan we dan weer. Ik ga proberen om het regelmatiger bij te houden hoe het loopt.
De afgelopen tijd heeft het onderhoud dan weer niet stil gestaan, hier is nog zat aan gebeurd.
Van de zomer naar Nijmegen geweest op zomerkamp. Lekker reisje over de A15 vanuit Rotterdam, Geen problemen of wat gehad.
Hierna bij de huttenbouw in Oud-Beijerland lekker rondjes gereden met 200 kinderen tussen de Schotse Hooglanders door.

- De DAF en mn Cadillac in Nijmegen op zomerkamp
- 20150718_121016.jpg (244.55 KiB) 20654 keer bekeken
[/img]

- Samen met Anton bij de huttenbouw
- 20150820_144016.jpg (250.34 KiB) 20654 keer bekeken
[/img]
In september was het de bedoeling om hem mee te nemen naar de Scout-In (een scouting evenement in Zeewolde). In de weken hiervoor gemerkt dat de koppeling wat minder werkte, die hebben we na heel wat werk kunnen vervangen, maar dat is weer een ander topic hier

.

- In Zeewolden bij de Scout-in
- IMG-20150920-WA0033.jpg (216.12 KiB) 20654 keer bekeken
[/img]
Pasgeleden de klepdeksel pakkingen vervangen want die zweetten, gelijk de kleppen gesteld voor het LPG. Omdat de spruitstukpakking ook lekte op de uitlaat gelijk alles eraf gehaald en zo konden we het kleppenstellen relaxt doen.
Nu ben ik begonnen aan de hulpstuurhuizen voor de radiateur. Deze uit elkaar gehaald en de vieze roestige oude lagers onderin vielen van ellende bijna uit elkaar. Dus 4 nieuwe lagers erin en alles mooi geschuurd en geverfd. De rechter zit er inmiddels weer op, links is de verf nog aan het drogen voor hij in elkaar gaat.
De koelleidingen voor het LPG systeem zijn nu ook aangesloten, onderin het aftapkraantje eruit gedraaid en hier een kniestukje opgezet voor de koelslang, en boven op het motorblok de plug eruit geboord(zat te vast om los te draaien) draad getapt en een pijpje op gedraaid.
Vorige week zijn we ook nog lid geworden van de club, dus daar hoor ik nu ook bij