ya 328
Moderator: ruben
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Voetjes van de vloer.
Is makkelijker met het verwijderen van alle stuurstangen.

Nu de stuurstangen en de hulpstuurhuizen weg zijn, de remslangen los gemaakt en de leiding voor de luchtcilinder van de handrem los zijn.
Frame in de midden vast maken aan de takel en met een kettingtakel de voorste balk vast maken.

Dan een bergje bouten en moeren los maken en voor de niet sleutelaars onder ons, zo verleng je dus een steeksleutel.

Nu kan je met de takel en de kettingtakel de boel scheiden van elkaar.

Is makkelijker met het verwijderen van alle stuurstangen.

Nu de stuurstangen en de hulpstuurhuizen weg zijn, de remslangen los gemaakt en de leiding voor de luchtcilinder van de handrem los zijn.
Frame in de midden vast maken aan de takel en met een kettingtakel de voorste balk vast maken.

Dan een bergje bouten en moeren los maken en voor de niet sleutelaars onder ons, zo verleng je dus een steeksleutel.

Nu kan je met de takel en de kettingtakel de boel scheiden van elkaar.

O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
Hoppa69
En al een eind op weg met de naaldenbikhamer.

Houdt op bij de laadbakstrop, zie je de naad niet zo erg, als de rest de volgende keer geverfd is.
Die 2k grondverf blijft toch aardig zitten, ondanks het geweld van de bikhamer.

Toch alweer een half emmertje ouwe meuk er af gehaald.

Houdt op bij de laadbakstrop, zie je de naad niet zo erg, als de rest de volgende keer geverfd is.
Die 2k grondverf blijft toch aardig zitten, ondanks het geweld van de bikhamer.

Toch alweer een half emmertje ouwe meuk er af gehaald.

O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
Hoppa69
In het begin is het ff wennen maar dan gaat ie lekker.
Zeker als je het voor het eerst gebruikt, 1 hand bedienen en met de andere de naalden bij elkaar houden, als je dan wat naar beneden richting pistool glijdt, schiet je velletje er wel is tussen maar dat leer je gauw genoeg af.
Wel een hoop herrie en je heb een goede compressor nodig.
Een veiligheidsbril en oordoppen.
Kom je een plek smeervet tegen, dan houdt het op.
Teminste, hij ramt de verf wel stuk naar in combi met dat vet wordt het een papje, wat je met ontvetter zo weer weghaald.
Het beste is gewoon op oude verf en roest, nieuwe verf is nog te zacht voor zo'n hamer, die ouwe zooi knalt er af, nalopen met wat schuurpapier en ontvetter en verven maar weer.
Zou hem voor geen goud ruilen voor afbijt en een staalborstel.
Sterker nog, ik kan niet zonder meer.
Zeker als je het voor het eerst gebruikt, 1 hand bedienen en met de andere de naalden bij elkaar houden, als je dan wat naar beneden richting pistool glijdt, schiet je velletje er wel is tussen maar dat leer je gauw genoeg af.
Wel een hoop herrie en je heb een goede compressor nodig.
Een veiligheidsbril en oordoppen.
Kom je een plek smeervet tegen, dan houdt het op.
Teminste, hij ramt de verf wel stuk naar in combi met dat vet wordt het een papje, wat je met ontvetter zo weer weghaald.
Het beste is gewoon op oude verf en roest, nieuwe verf is nog te zacht voor zo'n hamer, die ouwe zooi knalt er af, nalopen met wat schuurpapier en ontvetter en verven maar weer.
Zou hem voor geen goud ruilen voor afbijt en een staalborstel.
Sterker nog, ik kan niet zonder meer.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.