ya 328
Moderator: ruben
-
harley jack
- Cabine Coureur
ik heb serie nummer 4473, maar onderaan dat lijstje staat dat er nog een serie is van 180 stuks,met het serienummer 4331/4510 en met kenteken kl-45-51 t/m kl-47-30, dus ik heb het kenteken kl-46-93
nog even het sommetje
ik heb 4473 dus 4473-4331=142 dan pak je het eerste kenteken dus begin ik weer met 142+4551=4693 dus dat wordt dan met kl ervoor kl-46-93 weet alleen niet of ze bij de automatrialen zaak deze gele kenteken platen maken met kl nummers.
nog even het sommetje
ik heb 4473 dus 4473-4331=142 dan pak je het eerste kenteken dus begin ik weer met 142+4551=4693 dus dat wordt dan met kl ervoor kl-46-93 weet alleen niet of ze bij de automatrialen zaak deze gele kenteken platen maken met kl nummers.
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Daar zal ik maar is wat aan doen dan.we raken wat off-topic btw
De tanks, wil ik niet met de slijptol op wegens vonken en met de naaldenbikhamer ben ik bang dat ik hem sloop.
Dus de vulpijp met een schrapijzer gedaan, daar zaten zoveel lagen verf op.
Met het uit elkaar halen van een wagen, kan je altijd precies zien waar men wel en niet met de kwast bij kon.
En zo'n rode benzinedop is wel leuk, maar die hoort gewoon groen te zijn.
De rest van de tank ontdaan van zijn losse bladeren verf, vet en vuil.
Alleen nog ontvetten en dan weer verf er op, nadat ik eerst alle naden voorzien heb van 2k lak.

2e tank ook gedaan.

Gereedschapbak ontdaan van zijn ouwe verf, met een scherpe houtbeitel en een verfstripper gaat het goed, kan je de onderlaag of lagen behouden.

Bovenkant mag wel een nieuw grondverfje op.
Binnenkant is alleen onvetten, maar dat doe ik wel als hij er weer onder hangt.

Van de vloerplaten hoef aan de onderkant alleen wat grondverf op de randen die op de randen van de bak rusten, voor de rest is er niks mis met de platen, bovenkant doe ik als ze in de bak liggen.

Benzinerek niet op de foto maar hout er uit gehaald, was verrot en de klemmen er uit gehaald, om er achter te kunnen verven en om de klinknageltjes te vernieuwen, die waren slecht.
Het lijkt niet veel voor vandaag maar het is toch een dag werk geweest.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Achterklep ontdaan van wat brokken roest.

Spatborden uit elkaar gehaald.

En lekker aan het schrappen gegaan.

Er is in ieder geval een lekker laagje van af, ouwe onderlaag laat ik zitten.
Morgen de platen nog een beetje fatsoeneren.

Op 1 spatboord zaten 3 stickers over elkaar heen, 2 heb ik er kunnen ontcijferen.

Zo 1

En zo 1

Maar wat die laatste nou moet zijn ??????????????

Rembandjes handrem maar is wat aan doen.
Die van gertjan was wel de juiste diameter, was alleen een eind hoger, bleek dus van een YP te zijn.
Rembandjes zijn nogal al een probleem, kan ik daan wel bellen maar wilde eerst nog is proberen om hem er zelf weer in te plakken, het is maar een houd rem en niet om mee te remmen.
Wat geplakt moet worden, schoon gemaakt.

Lekker dik er in.

Remband er in.

Remschijf er in.

En trek aan die zooi.

Overtolige lijm weg gehaald en zo laat ik hem een poos liggen.

Spatborden uit elkaar gehaald.

En lekker aan het schrappen gegaan.

Er is in ieder geval een lekker laagje van af, ouwe onderlaag laat ik zitten.
Morgen de platen nog een beetje fatsoeneren.

Op 1 spatboord zaten 3 stickers over elkaar heen, 2 heb ik er kunnen ontcijferen.

Zo 1

En zo 1

Maar wat die laatste nou moet zijn ??????????????

Rembandjes handrem maar is wat aan doen.
Die van gertjan was wel de juiste diameter, was alleen een eind hoger, bleek dus van een YP te zijn.
Rembandjes zijn nogal al een probleem, kan ik daan wel bellen maar wilde eerst nog is proberen om hem er zelf weer in te plakken, het is maar een houd rem en niet om mee te remmen.
Wat geplakt moet worden, schoon gemaakt.

Lekker dik er in.

Remband er in.

Remschijf er in.

En trek aan die zooi.

Overtolige lijm weg gehaald en zo laat ik hem een poos liggen.

O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.