Gisteren leek het wel goed te gaan tot mijn stommiteit om de boel niet op tijd bij te vullen. Op de een of andere manier blijft ik lucht houden en voor mijn gevoel ergens rechts achter. Daar hoor ik tenminste een geluid van lucht in vloeistof. Als ik een paar keer pomp wordt de rem wel hard en blijft het dan ook tot ik weer loslaat. Vaak blijft de zuiger in de hoofdcilinder ook even wat achter.
Remleidingen naar achter al door geblazen, rembekrachtiger even gekeken of het niet in de pot verdwijnt maar das ook niet zo, wel meteen dat nieuwe setje erin gezet, oude membraan was inderdaad nog van leer in plaats van rubber zoals ik hier op de meeste foto's zie.
Maar een kijken of de lucht zich vannacht bij elkaar verzamelt en morgen nog eens ouderwets met 2 man de boel ontluchten met pompen op het rempedaal, had vandaag zo'n vacuüm ding gebruikt voor aan de compressor maar dat vacuüm is zo sterk dat het ding zelfs lucht langs de schroefdraad van de ontluchten opzuigt waardoor ik altijd luchtbellen zie en niet weer of ze van buiten of binnen het systeem komen