Zie je wat leuks, plaats het hier.
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Naam: ds
Datum: 5 March 2010
Telnr.: 0651514441 bekijk locatie: Venlo, Nederland
Rubriek: DAF YA 126
Aangeboden: Tekoop aangeboden Daf YA 126.
Auto verkeerd in redelijke staat m.u.v. het Cabine zeil.
Staat enkele jaren stil.
Enig opknapwerk.
Met kenteken!
Voor meer info bellen liefst niet mailen!
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
iemand nog 5 ruggen in de buurt liggen?
beetje aan de prijs als je er zoveel aan verspijkerd hou hem dan zelf
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 69025.html
beetje aan de prijs als je er zoveel aan verspijkerd hou hem dan zelf
http://www.speurders.nl/overzicht/autos ... 69025.html
-
Henkiepankie
- Hercules Held
ja we horen weing van je de laatste tijd Tony maar leuk weer wat van je te horen, hoe is het me je versnellings bakje, werkt die nog? en nee sorry voor 5 ruggen vind ik hem te duur
daar moet je er ook wel 2 voor kunnen kopen.
en eh Rico, misschien moet je nog een komen lobbyen bij me meisje, ze voelt er nog niet veel voor en moet eerst het vliegtuigje klaar hebben, dan heb ik in ieder geval centjes
daar moet je er ook wel 2 voor kunnen kopen.
en eh Rico, misschien moet je nog een komen lobbyen bij me meisje, ze voelt er nog niet veel voor en moet eerst het vliegtuigje klaar hebben, dan heb ik in ieder geval centjes
-
Henkiepankie
- Hercules Held
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Naam: Peter
Datum: 9 March 2010
Telnr.: 0654778644 bekijk locatie: Rotterdam, Nederland
Aangeboden: Lente, wie heeft ze niet Daf kriebels ?
Helaas moeten wij ondanks de kriebels stoppen met deze mooie hobby door tijd en ruimte gebrek.
We hebben wat verschillende materialen te koop, 2 YA 126 – 1 x YA 314 en twee aanhangers.
YA126 . nr: 1
Netjes op kenteken (BE-11-74) likje verf en hij staat er netjes bij. Geen roest gaten of zo, klik en lopen. Helaas geen (achter huif en bogen).
YA 126. Nr: 2.
Op LPG, netjes op kenteken (BE-32-39). Gas netjes ingebouwd. Mooie doorgang tussen de cabine en de bak. Met zwaailicht steun. Met (gratis) ontstekkenings storing. Ook hier likje verf maar geen gekke roest problemen.
Voor beide webs geld, het liefst in een koop.
We hebben nog verschillende banden met en zonder velg staan voor deze stoere wagens.
YA 314.
Met grote gasinstallatie (160 liter tank) netjes (met gas) op kenteken (BE-20-25). Klik en lopen.
Netjes weg gewerkt onder de huif zit een oerdegelijke rolbeugel. Verder met zwaailicht steun en een set extra banden met velgen.
Verder hebben we nog twee 1 tons aanhangers. 1 zonder kenteken (en huif) en een met huif en netjes op kenteken.
Deze groene voertuigen staan op je te wachten in Rotterdam.
REACTIES GAARNE PER MAIL, echt liever niet per telefoon.
Doe een mooi bod op een van de onderdelen (of alle) en we kunnen snel zaken doen.

Datum: 9 March 2010
Telnr.: 0654778644 bekijk locatie: Rotterdam, Nederland
Aangeboden: Lente, wie heeft ze niet Daf kriebels ?
Helaas moeten wij ondanks de kriebels stoppen met deze mooie hobby door tijd en ruimte gebrek.
We hebben wat verschillende materialen te koop, 2 YA 126 – 1 x YA 314 en twee aanhangers.
YA126 . nr: 1
Netjes op kenteken (BE-11-74) likje verf en hij staat er netjes bij. Geen roest gaten of zo, klik en lopen. Helaas geen (achter huif en bogen).
YA 126. Nr: 2.
Op LPG, netjes op kenteken (BE-32-39). Gas netjes ingebouwd. Mooie doorgang tussen de cabine en de bak. Met zwaailicht steun. Met (gratis) ontstekkenings storing. Ook hier likje verf maar geen gekke roest problemen.
Voor beide webs geld, het liefst in een koop.
We hebben nog verschillende banden met en zonder velg staan voor deze stoere wagens.
YA 314.
Met grote gasinstallatie (160 liter tank) netjes (met gas) op kenteken (BE-20-25). Klik en lopen.
Netjes weg gewerkt onder de huif zit een oerdegelijke rolbeugel. Verder met zwaailicht steun en een set extra banden met velgen.
Verder hebben we nog twee 1 tons aanhangers. 1 zonder kenteken (en huif) en een met huif en netjes op kenteken.
Deze groene voertuigen staan op je te wachten in Rotterdam.
REACTIES GAARNE PER MAIL, echt liever niet per telefoon.
Doe een mooi bod op een van de onderdelen (of alle) en we kunnen snel zaken doen.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.