is het een optie
bijna alles wat groen is humor om in te sturen
Moderator: ruben
Dat hoor je vaker maar als je in beide veel gereden hebt kies je uiteindelijk toch voor een 314/324 denk ik. OK, het ongesynchroniseerd schakelen is heel leuk en de vering van een 328 is iets fijner, maar verder vind ik een 314 veel lekkerder rijden.Persoonlijk vind ik een 324 een 'poor man's 328' zoals een rover 75 een 'poor man's jaguar' wordt genoemd.
Heb ik opgelost door een 328 motor en 328 uitlaat(demper) in te bouwen...Het is ook wel stoer en het heeft ook een mooi geluid -> 'maar het is toch geen 328'.
Gewetenloos niet helemaal, maar wel veel verkocht en dus gereden.Jorrit kom er maar in met je rij-impressie -> jij hebt ook alles gewetenloos verkochten dus zo'n beetje overal in rondgereden, van nekaf tot Reo
![]()
-> toch wel pong op TV meegenomen en de schemerlamp?Paasweekend weer mee naar de Ardennen geweest zonder problemen.
He maikel.hoe krijg ik die foto`s ook alweer van photobucket hier op het forum , ik weet het niet meer![]()
Gr Maikel
Als ik er ooit is 1 aanschaf, dan komt dat topic er vanzelf.Anders ff een nieuw 314/324 topic openen?
Vind het wel
Interessant namelijk en anders is al
Die info lastig terug te vinden later...
Was ook niet de makkelijkste beslissing om te nemen, kan ik je wel vertellen.
Maar heb die 126 ook nog, beide staan de laatste tijd wel heel veel binnen.
Dikke laag stof er op, je kent het wel.
Vindt sleutelen inderdaad leuker als rijden.
De kids worden groter en willen ook wel is mee.
Moeders heeft het al een poos over een camper maar daar wil ik alleen in meegaan als ie groen is.
Blijft er alleen een 324 toolset over.
Weet er al 1 te staan maar weet niet of ie hem weg doet, zit een daf turbodiesel in en de werkbanken en lades en het meeste gereedschap zit er nog in.
Ding schijnt te roken als een stoomboot maar das een kwestie van onderhoud, en anders, als het niet op kenteken staat heb ik nog een goede motor staan en bouwen we gas in.
Maar das allemaal helemaal nog ver van mijn bed.
Deed zeker ff zeer ja.Ha Ruud,
Zal wel "zeer" hebben gedaan dat laatste ritje naar het postkantoor voor de overschrijving.
Straks een mooie toolset, als je die helemaal klaar hebt en met die "bak" wat tripjes met je kinderen gaat doen (tip: laat de vrouw/ deegroller thuis) ben je "blij" dat je de overstap gemaakt hebt!
Mzzl
Kees
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast