Zie je wat leuks, plaats het hier.
toen mijn 328 klaar was om de weg op te gaan moest ik nog een apk doen. dus ik naar de rdw (daar kunnen ze nog met een remvertragingskastje meten) en toen kwamen we bij het punt lpg. ik moest met een lange slang met snuffelaar in de laadbak zitten bij de lpg tanks om te controleren op lek.
verder werd er niet naar de papieren gekeken of hou oud de tanks waren.
bij mij zitten er 3 tanks onder in de laadbak zo ver mogelijk naar voren afgeschermd met een groen plaatje hout en de laadbak panelen eroverheen. de vulkoppeling in mijn gereedschapsvakje. dat zat al zo van de vorrige eigenaar en bevalt me uitstekend. ik kan gewoon een groot aantal panelen nog wegnemen voor personen vervoer. alleen de laatste 2 laat ik zitten.
verder werd er niet naar de papieren gekeken of hou oud de tanks waren.
bij mij zitten er 3 tanks onder in de laadbak zo ver mogelijk naar voren afgeschermd met een groen plaatje hout en de laadbak panelen eroverheen. de vulkoppeling in mijn gereedschapsvakje. dat zat al zo van de vorrige eigenaar en bevalt me uitstekend. ik kan gewoon een groot aantal panelen nog wegnemen voor personen vervoer. alleen de laatste 2 laat ik zitten.
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Misschien dat keuren toch nog wat wordt, want ik heb in oud beijerland een bedrijf gevonden die mijn gastank mag keuren.vraag ik me ineens af:Ga niet keuren, vindt het onzin, is alleen maar voor de wegenbelasting, en daar doen we toch niet aan.
Is toch niet alleen voor de WB?
Denk dat m'n verzekering er ook niet blij van word..
En mischien de Kit ook niet bij een verkeerscontrole...
grt
En voor 105 euro ex koop ik geen nieuwe 116 ltr tank.
O.k. is de grootste niet voor een dikke daf maar als ik het daarmee op kenteken krijg, ben ik al een heel eind.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
-
blijedafrijer
- Cabine Coureur