albert web be-28-43
Moderator: ruben
- albertvrijborg
- Vierwielend Vooruit
rem druk verdeler uitelkaar
ook de rem druk verdeler heb ik uit elkaar gehaald nu even uitvinden hoe dat ene deel er uit moet zo even gaan proberen met lucht druk hij kan wel rond draaien
proud to be scout
-
Hoppa69
- Sir Spam-a-lot :-)
Re: albert web be-28-43
Remschoenen gelijk ff gecontrolleerd met het afstelapparaat ? of heb je die niet ? schijnt er ook 1 te zijn die je niet op je naaf direct hoeft te monteren.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
- albertvrijborg
- Vierwielend Vooruit
Remschoenen gelijk ff gecontrolleerd met het afstelapparaat ? of heb je die niet ? schijnt er ook 1 te zijn die je niet op je naaf direct hoeft te monteren.
nee die heb ik niet een maat van me wel zal vragen of hij wil komen met dat apparaat
proud to be scout
-
Hoppa69
Als dat die eerste is die ik bedoel, dan moet de boel weer los, die moet op je as.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
- albertvrijborg
- Vierwielend Vooruit
Haha kan er ook nog wel bij na is zo weer los .Als dat die eerste is die ik bedoel, dan moet de boel weer los, die moet op je as.
proud to be scout
- albertvrijborg
- Vierwielend Vooruit
rem leidingen vervangen
aangezien me rem leidingen een paar flinke deuken hadden sommige nog maar een doorlaat van 50% heb ik een aantal leidinen vervangen en ook al me rem slangen voor
proud to be scout
- albertvrijborg
- Vierwielend Vooruit
- albertvrijborg
- Vierwielend Vooruit
rem leidingen vervangen 2
en ook van de hydrovac naar de hoofd rem cilinder heb ik de leiding vervangen dus nu is alles voor vervangen of reviseert
remmen hydrovac en hoofd rem cilinder en rem cilinders .ben nu met achter bezig en dan kan die ook weer in elkaar .
remmen hydrovac en hoofd rem cilinder en rem cilinders .ben nu met achter bezig en dan kan die ook weer in elkaar .
proud to be scout
- albertvrijborg
- Vierwielend Vooruit
links achter remmen
ook begonnen aan de linker achter rem zelfde verhaal geld ook hier
proud to be scout
- albertvrijborg
- Vierwielend Vooruit
de be-28-43 op dit moment
zo staat de web er nu bij voorwielen zitten er weer op inmiddels nu bezig met achter remmen als dat klaar is rem olie erin dan rem stellen en dan kan de web hopelijk weer remmen op een veilige manier en rijden met nieuwe lagers en ophanging
proud to be scout
lekker bezig 
-
Hoppa69
Ik heb het zelfde trompapparaat als jouw, heb jij enig idee wat de functie is van dat asje met die knop aan de zijkant, diegene die haaks op de voorkant staat waar je de verschillende kopjes in kan steken.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
- albertvrijborg
- Vierwielend Vooruit
Ik heb het zelfde trompapparaat als jouw, heb jij enig idee wat de functie is van dat asje met die knop aan de zijkant, diegene die haaks op de voorkant staat waar je de verschillende kopjes in kan steken.
bedoel je dat ding wat je tegen de leiding aan kan doen is voor enkel flens en voor dubbel flens is mijn verteld
proud to be scout
- albertvrijborg
- Vierwielend Vooruit
en apparaat is niet van mij is van defensie ik werk namelijk nog voor hun en was eerste keer dat ik dit apparaat heb gebruikt en stelt niks voorIk heb het zelfde trompapparaat als jouw, heb jij enig idee wat de functie is van dat asje met die knop aan de zijkant, diegene die haaks op de voorkant staat waar je de verschillende kopjes in kan steken.
je kan de leiding erin doen en dan kun je hem tegen die nok aan doen en die heeft twee maten de dikke deel voor enkel flens en de dunne voor dubbel flens .
Laatst gewijzigd door albertvrijborg op zo 05 jun 2016 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
proud to be scout
- albertvrijborg
- Vierwielend Vooruit