Ben ik meestal.Je was me voor
Maar je hebt toch weer je verhaal lekker getikt.
Ga je steeds beter van typen.
Moderator: ruben

Ja hoe staat het ermee met die 328 motor van jou plee borstel al binnen ?Ruilen voor mijn 328 motor problemen ?Voor de tweede keer motor problemen. Nu gaat er een 3 fase motor met frequentie regelaar in. Dan ben ik hopelijk voorgoed vanaf.
Ik denk ook 3/8 unf is dat blijft als enige over wat in de buurt zit.heb zaterdag geleerd dat de meeste draad aan een dafje engels is, dan zou het unf 3/8 kunnen zijn denk ik, dat is een diameter van 9,6 , volgens mij dan 3/8-24 en 24 is dan 24 gangen per inch, draadvijl kan ook, maar moet je ook een engelse hebben, en met engels bedoel ik niet withworth
Ha Ruben, volgens mij heb je helemaal gelijk 3/8 unf was echt te klein. Dus zou het indd. 7/16 moeten zijn. Ik hebook op de site gekeken maar ik heb er denk ik overheen gekekenheb je hier wat aan?
http://metaalbewerking.web-log.nl/.shar ... tabel3.jpg
volgens mij kom je dan op UNF 7/16-20 uit als ik goed kijk en begrijp wat jij gemeten hebt, die heeft een boorgat van 9,90 mm, weet niet wat je er voor moet hebben, een snijplaat of juist een tap? kan kijken op het werk of ik wat voor je te leen heb

Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 1 gast