Die aanschouwelijke naslagwerken zijn erg prettig om naast de VT-'s te hebben, vind ik tenminste.
je zou zo'n hele topic apart op de computer moeten kunnen zetten want soms verdwijnt er een foto en dat is jammer.
Moderator: ruben
Das meer gekomen, omdat ik niet verwacht had dat men nog zo lang in mijn 328 topic zou kijken.soms verdwijnt er een foto en dat is jammer.
Is die set van gerard nog leverbaar weet jij dat toevallig aan hem kunnen we het jammer genoeg niet meer vragen .Door die nieuwe rubbers blijft het vet goed er in, moet je even goed in de gaten houden tijdens het vullen dat als de rubbers uit gaan zetten, dat je stopt, anders pers je die rubbers er van tussen.
Steekas er weer in en de boel weer terug hangen.
Ooit is zo´n naaldenlager set van gerard er tussen gezet om het sturen wat lichter te maken.
Deze nu is nagezien, spult blijft mooi heel en gaat dus weer terug.
Fussee monteren en dan met de trekker aantrekken, dan komt de onderkant vrij en kan je die uitvullen.
daarom heeft Ruud hierboven het lijstje uitgetyped met de linkjes erbij naar de desbetreffende onderdelen die je ervoor nodig hebt.Er ligt nog 1 lager met bijbehorende ringen. maar ik ga pas zaterdag weer naar mijn Daf toe.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast