Banden
Moderator: ruben
-
Willempie
- Hercules Held
Ik had bij Ron Kicken gevraagd voor eventueel 6 stuks. Hij adverteerde toen op marktplaats met nieuwe firestone 900x16 voor 150,-. Als ik ze per 6 nam wou hij er een tientje per band afdoen. Maar als je banden gaat bestellen mag je er eventueel voor mij 4x 900x16 Nato's bijzetten als je wil. En als de prijs echt leuk wordt wil ik er over 6 nadenken.William, als je nato's onder de 170€ ps vind dan hoor ik graag t adres van je!
Ik zoek nl. 6 stuks 20" en de beste prijs die ik tot nu toe kreeg was 1000€
Mischien de verlangens verzamelen en dan een grote order neer leggen.
gr William
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan.
Hoi,
Heb in 2009, 4 Vredestein 9.00 x 16 Nato banden gekocht bij Reedijk in Strijen. Prijs was toen
160,- Euri per stuk, inclusief nieuwe velglinten en binnenbanden.
Bert Reedijk is toen eventjes aan het zoeken geweest maar het lukte toch, ook kwam hij met een aantal alternatieven.
Tijden veranderen, prijzen natuurlijk ook maar als er een grote opdracht komt reken ik er op dat hij er z'n best voor doet en dat er over de prijs te praten valt.
Succes.
Groet,
Roel
Heb in 2009, 4 Vredestein 9.00 x 16 Nato banden gekocht bij Reedijk in Strijen. Prijs was toen
160,- Euri per stuk, inclusief nieuwe velglinten en binnenbanden.
Bert Reedijk is toen eventjes aan het zoeken geweest maar het lukte toch, ook kwam hij met een aantal alternatieven.
Tijden veranderen, prijzen natuurlijk ook maar als er een grote opdracht komt reken ik er op dat hij er z'n best voor doet en dat er over de prijs te praten valt.
Succes.
Groet,
Roel
-
Ottie Snorro
- Hercules Held
-
harley jack
- Cabine Coureur
- Philip R.J. Beekman
- Erelid
- Contacteer:
-
Ottie Snorro
- Hercules Held
- Marcel de Boorder
- Hercules Held
-
Ottie Snorro
- Hercules Held
net 4 banden opgehaald en 2 velgen van unimog 404. 10,5x20
2 michelins en 2 dunlops. erg mooie banden met erg goed profiel nog. een enrom verschil in gewicht met de originele. nu alleen nog 2 extra velgen 20"
net meteen de achtebanden vervangen door de nieuwe en wat mij opviel is dat mijn oude banden erug heet waren. de voorbanden meer dan de achterbanden. zo warm/heet dat het niet prettig was om je hand er op te blijven houden. even achter gekeken met het wiel eraf, maar de remtrommel (ook heet) kan ik met de hand gewoon ronddraaien.
2 michelins en 2 dunlops. erg mooie banden met erg goed profiel nog. een enrom verschil in gewicht met de originele. nu alleen nog 2 extra velgen 20"
net meteen de achtebanden vervangen door de nieuwe en wat mij opviel is dat mijn oude banden erug heet waren. de voorbanden meer dan de achterbanden. zo warm/heet dat het niet prettig was om je hand er op te blijven houden. even achter gekeken met het wiel eraf, maar de remtrommel (ook heet) kan ik met de hand gewoon ronddraaien.