De achteras is origineel ya 314, dit is het lichtere veerpakket met hulpveerpakket , de ya324 had (uit het hoofd) 12 veerbladen met 8 hulpveerbladen, de ya 314 10 +5. bovendien zit bij de ya 324 de achterschokbreker anders gemonteerd.
De toolsetbak is afkomstig van een GMC-toolset, dit is wel vaker gebeurd voordat de ya 324 kwam. Ben benieuwd bij welke TD-eenheid deze ingezet is geweest.
Op zich leuke auto, bijzonder dat zeker, alleen verrekte jammer van dat dieselblok, maar da's mijn mening.........
Zeker een apart geval , maar wel grappig . Ik meen mij te herinderen dat de heer Pontsteen ook zo,n soort bak op en 314 had staan ( is ook alweer een jaar of 7 terug ). Wat betreft de veren klopt het wat wegman zegt . De 314 kipper had trouwens ook 12 veren met 8 hulpveren. Ik ben benieuwd wat er nog meer op je pad komt
Ps ook ik vindt het jammer dat er een diesel in staat , maar dat is ieder zijn ding
Hey Ruud, ik denk dat je hem wel gezien maar er staat nog een 314 op gaf datum 19 maart . Prijs vindt ik wel wat hoog maar goed ,daar valt over te praten