Zie je wat leuks, plaats het hier.
- wesley
- Cabine Coureur
- Contacteer:
Bieden vanaf 2000 eurie :
http://www.speurders.nl/overzicht/daf-y ... l?q=daf+ya
Ziet er op de foto best knap uit moet ik zeggen
http://www.speurders.nl/overzicht/daf-y ... l?q=daf+ya
Ziet er op de foto best knap uit moet ik zeggen
Grtn v/d Ouwe Daf
dat er nog niks gebeurd is, wil niet zeggen dat het mag. Je mag prive niet zomaar een pantserwagen rijden, tenminste, dat zeggen al mijn kennissen die een BOA opleiding hebben. Lijkt mij dat als ze het allemaal zeggen, er wel eeen kern van waarheid inzit.
nou zijn er ook nederlanders die een tank op kenteken hebben, maar wellicht dat die een ontheffing hebben ofzo?
misschien wel es grappig om uit te zoeken
nou zijn er ook nederlanders die een tank op kenteken hebben, maar wellicht dat die een ontheffing hebben ofzo?
De Tris heeft de YP gewoon op kenteken staan, is pas nog apk gekeurd door de RDW en niet in beslag genomen, rijden ermee, gaan naar vet.dagen, niks aan de zeis allemaal spook verhalen.
Er zijn er ook wel wat met M8 Greyhounds, die wegen ook wel wat met een kanonnetje, dezen lijken me ook niet echt problemen te geven, en al die voertuigen dan van keep them roling, sherman tank en een M10 Archilles een chaffee.dat er nog niks gebeurd is, wil niet zeggen dat het mag. Je mag prive niet zomaar een pantserwagen rijden, tenminste, dat zeggen al mijn kennissen die een BOA opleiding hebben. Lijkt mij dat als ze het allemaal zeggen, er wel eeen kern van waarheid inzit.
De Tris heeft de YP gewoon op kenteken staan, is pas nog apk gekeurd door de RDW en niet in beslag genomen, rijden ermee, gaan naar vet.dagen, niks aan de zeis allemaal spook verhalen.
Dat lijken mij ook nogal zware dingen
Ik denk dat daar wel een speciale regeling voor is
Gr, Ramon
DAF = Dat Accelereert Fantatstisch
te koop
De boa's hebben hebben het niet goed. Voor pantservoertuigen in particulier bezit zijn geen aparte regels. Het is net een honkbalknuppel, gebruik je die om te honkballen of om iemand in elkaar te meppen? Met een beetje shovel is er meer schade te veroorzaken dan met oud pantsermaterieel. Anders is als er wapens aanwezig zijn. Het gebruik als decoratie en het deactiveren is aan regels en melding aan het bevoegd gezag gebonden.
De pantservoertuigen kunnen, indien deze aan de eisen voldoen, op historisch bedrijfswagen kenteken gezet worden.
Ik zie nog geen moslim terrorist een YP 408 kopen om daar een aanslag mee uit te voeren.
Voor iederen die zich met de groene hobby bezighoud, gezond verstand gebruiken en excessen melden.
De pantservoertuigen kunnen, indien deze aan de eisen voldoen, op historisch bedrijfswagen kenteken gezet worden.
Ik zie nog geen moslim terrorist een YP 408 kopen om daar een aanslag mee uit te voeren.
Voor iederen die zich met de groene hobby bezighoud, gezond verstand gebruiken en excessen melden.
De YA 318, mother of the "Dikke Daf"
Re: te koop
En mocht je nou ondanks alles toch per see met je Sherman door een huis willen rijden dan moet je ff naar Doel, dat dorpje staat leeg en is klaar voor de sloopDe boa's hebben hebben het niet goed. Voor pantservoertuigen in particulier bezit zijn geen aparte regels. Het is net een honkbalknuppel, gebruik je die om te honkballen of om iemand in elkaar te meppen? Met een beetje shovel is er meer schade te veroorzaken dan met oud pantsermaterieel. Anders is als er wapens aanwezig zijn. Het gebruik als decoratie en het deactiveren is aan regels en melding aan het bevoegd gezag gebonden.
DAF = Dat Accelereert Fantatstisch