Ik ben Thijs. 30 jaar en woonachtend in middelharnis, misschien niet voor iedereen duidelijk waar dat ligt, hoppa69 weet dat zeker wel.....achthuizen is toch zeker 12 kilometer hier vandaan haha.
Maargoed even over mij, afgelopen jaren een mercedes O305 compleet gerestaureerd, binnenkant buitenkant motorisch mechanisch elektrisch Enz Enz, dus redelijk handige handjes. Btw voor mensen die niet weten wat een mercedes O305 is...... Google is je vriend haha.
Verder heb ik even tussendoor nog een classic mini opgeknapt, veel roest veel defecten maar die is zo goed als klaar. Gewoon een leuk speeltje voor erbij.
Maargoed, inmiddels hebben jullie Google wel gebruikt denk ik, een mini leuk....maar allemaal veel te klein. Al geruime tijd is mijn interesse getrokken door een ya 126, dus nu de stap genomen om hier eens in te verdiepen.
Heb er nog geen, maar grote kans dat die er wel gaat komen. Wat het plan er mee is, gewoon voor de lol en af en toe een roadtrip te maken. Back to basic op vakantie en kijken waar we uitkomen. Verder niet echt de blubber in duiken ofzo.
Kortom, dat was het wel een beetje over mij, mochten jullie tips hebben of wat dan ook. Barst los zou ik zeggen en wie weet is er binnenkort wel een ya 126 junkie bij

Groetjes thijs