Ik ben Thijs, 34 jaar en woonachtig in Eindhoven, en -voor jullie wellicht interessant- werkzaam bij DAF in de ontwikkeling. Zoals eerder vermeld heb ik niks aan militair materieel, wel heb ik een Buick Lesabre '74 en een Cheverolet Blazer '80 gehad, en heb ik momenteel een Dodge RAM B250 '91 camper. Tot zover mijn 'bijzondere' voertuigen. Op de wishlist staat eigenlijk nog een ZIL-131 ombouwen tot camper, maar dat kan nog wel even duren.

Mijn vraag is als volgt: ik ben bezig met het organiseren van een vrijgezellenfeest. Dit gaat een actief dagje worden in Nuenen, maar we zoeken nog een mooie vorm van transport van de groep van in totaal acht personen vanaf Eindhoven. Hoe dit beter te doen dan met een DAF YA-126! Ik had twee directe collega's met een DAF YA-126 al benaderd maar die hadden beide geen tijd, maar ik kreeg wel als tip het hier eens te vragen.
Het gaat dus enkel om een rit van Eindhoven naar Nuenen op zaterdag 17 juni tussen 12:00 uur en 13:30. Uiteraard is er een degelijke vergoeding beschikbaar. Zijn er leden die mij hierbij zouden willen helpen om er een onvergetelijke dag van te maken?
Alvast hartstikke bedankt voor de reacties!