Ik ben Wouter uit Apeldoorn, ik ben 21 jaar oud en graag zou ik in de nabije toekomst een DAF aanschaffen.
Wat over mijzelf:
Ik ben sinds vorig jaar klaar met de MBO-opleiding "Operationele Techniek", dit jaar begonnen met een HBO-opleiding Engineering in Almere.
Ik heb samen met wat vrienden een oude Unimog gerestaureerd, (zelf niet aangeschaft maar wel geholpen met het opknappen en ombouwen.)
hieronder een aantal foto' s daarvan.
Ik ben best wel handig en eigenlijk altijd wel met een of ander project bezig, ik kan goed Tig-lassen en Mig/Mag-lassen, mijn droom is om een DAF met radiobak om te bouwen tot een soort van camper/mini huisje en hierin (tijdelijk of voor langere tijd) te gaan wonen.
Graag zou ik een keer bij iemand met een DAF een ritje willen maken om het gevoel een beetje te krijgen, dus als iemand dit wel ziet zitten zou dat geweldig zijn. Ook zou ik wel eens willen helpen met het sleutelen bij iemand (Alleen maar leerzaam) dus als je mijn hulp kan gebruiken en tegen een flink aantal vragen kan houd ik me aanbevolen.

Verder heb ik nog als hobby' s klimmen, duiken, bergwandelen, hardlopen, klettersteigen en uiteraard sleutelen.

Wouter