Mijn naam is Edwin Strikkeling en ben 31 jaar oud en ik heb onlangs een DAF YA 126 gekocht

Ik was al een poosje op zoek naar een DAF, ik ben er dan ook erg blij mee. Mijn eerste auto was een Ford Capri daar heb ik jaren dagelijks mee gereden, later een auto er bij gekocht om dagelijks mee te rijden.
En zie daar een hobby was geboren, veel geld en veel tijd (die ik eigenlijk niet had) ingestopt maar op een bepaald moment wou ik wat anders.
Mijn hart ligt veel meer bij vrachtauto's (ben zelf vrachtautochauffeur) en de 126 begint er aardig op te lijken!
Ik heb de DAF na aanschaf naar huis gereden (140 km) en hij deed het prima (op een elektrische spoel na) de remmen waren wel aan de slechte kant. Nieuwe hoofdremcilinder (die lekte) er onder gezet, alles ontlucht. Toen een stukje rijden en bij de eerste bocht komt er een enorme witte rookwalm uit. De hele straat stond vol rook!! Alles gecontroleerd koelvloeistof ok, olie ok en nergens een lek kunnen ontdekken. Ben weer terug gereden en toen samen met mijn oom gekeken en het viel ons op dat de remvloeistof zakte bij het remmen maar nergens geen lek te bekennen?! Toen de rembekrachtiger vulopening (voor de hydrauliek olie) open gedraaid daar kwam een hoop zooi uit. Die is dus kapot denk ik. Ik heb al een revisieset en een nieuwe rembekrachtiger liggen maarrr dit heb ik nog niet eerder gedaan, hebben jullie tips?
Witte rook niet bij (na een poosje) stationair lopen van de motor. Kan dat door de rembekrachtiger komen?
Een vriendelijke DAF groet,
Edwin