

Ruitenwissers hadden er ook geen zin meer in, dus ook maar is een beurt geven.

Denk dat nieuw vet wonderen doet.
Zuigers zijn nog perfect.


Snelheidsregelaar zat ook lichtelijk vast.



Afgebroken boutjes in aluminium is ook altijd genieten met uitboren.

Maar als het dan gelukt is en je hebt de boel weer getapt en je wilt je tapdraad tot onderin het gat hebben dan slijp je van een tap het begin er af, ik bewaar hier voor altijd tappen de ik stuk gemaakt heb.



Luchtspuitje er op om de boel te testen.

Hij is weer okiwoki.



Schroefjes van de lichtschakelaar wilde alleen op deze manier los, dus die koppen zijn stuk.

Maar ja, tap 4 er door en hij kan weer.

Benzinemeter geeft van alles aan, behalve wat hij aan moet geven.
Das niet gek, de linkertank heeft al een jaar of 10 geen benzine gezien, dus die vlotter is geheel veroest en de rechter geeft teveel aan, heb alles al schoon gemaakt en nieuwe aarde aan gelegd maar het helpt wel wat maar klopt nog niet, denk dat de bedrading naar voren niet fris meer is, das dus voor de volgende keer.

Kleppen stellen is een feest bij een 328.

Bougies er uit en door het draaien aan de ventilator kon ik de kleppen tuimelen, bij een 126 kan je het toch beter zien als bij een 328 met die dikke chassibalk voor je snufferd.
Maar het is gebeurd en was nodig ook, 2 stonden er nog goed, de rest veels te strak.

Nou zie je vaak dat de pakkingen niet goed hebben gezeten.

Er gaan uiteraard nieuwe in.

Pakkingen smeer ik zo wie zo altijd in met vet, dat dicht beter af nu helpt het ook om de boel op zijn plek te houden.
Moet je natuurlijk niet het deksel plaatsen en dan gaan schuiven.
Gewoon in 1 keer goed doen.

Lekker hoor zo'n vrije dag, hij is alleen altijd zo verrot snel om op deze manier.

