Simon's daf

Voor (foto)verslagen over diverse projecten, zoals restauratie van uw auto, inbouw van gas, klussen aan een polynorm etc
ruben
Vierwielend Vooruit

Re: Simon's daf

Berichtdoor ruben » di 03 sep 2019 19:07

Dat probleem met de remmen heb ik ook gehad, moest 2 keer trappen voor ik druk had, uiteindelijk bleek het dat de remmen een stuk verder opgesteld moesten worden

simon1992
Hercules Held

Berichtdoor simon1992 » di 05 nov 2019 10:27

Dat probleem met de remmen heb ik ook gehad, moest 2 keer trappen voor ik druk had, uiteindelijk bleek het dat de remmen een stuk verder opgesteld moesten worden
kwa remmen stellen heb ik ze op gedraaid tot ze niet verder konden klein stukje trug en dan rijden paar keer remmen en dat paar keer herhalen
maar het blijft dart ik een paar keer moet blijven trappen voor dat ik rem druk op moet ik ze gewoon opdraaien en dan laten staan maar dat lijkt me niet toch ?

ruben
Vierwielend Vooruit

Berichtdoor ruben » za 09 nov 2019 20:02

kwa remmen stellen heb ik ze op gedraaid tot ze niet verder konden klein stukje trug en dan rijden paar keer remmen en dat paar keer herhalen
maar het blijft dart ik een paar keer moet blijven trappen voor dat ik rem druk op moet ik ze gewoon opdraaien en dan laten staan maar dat lijkt me niet toch ?
Dat ligt eraan hoever je ze terug draait, 1 of 2 klikjes, meer niet. Als hij op die manier staat en je moet nog steeds 2 keer pompen dan moet er ergens een kneiter van een luchtbel zitten verwacht ik

simon1992
Hercules Held

Berichtdoor simon1992 » di 10 dec 2019 15:02

ik denk haast dat dat het dan moet zijn nog een grote luchtbel ergens inzitten maar dan moet ik eigenlijk is iemand hebben die kan helpen met sterkere benen dan mijn vriendin haha zodat die er goed uit getrapt word maar dat komt wel goed

dat binnen kort maar is gaan doen

en dan kan ik beginnen aan de waterpomp want die lekt ook nog steeds toch nog best wel hard :(
en ik vind ook nog dat die stationeer nog niet supper loopt na een tijdje slaat die af mischien gewoon heel its omhoog draaien

Kees64
Vierwielend Vooruit

Berichtdoor Kees64 » wo 11 dec 2019 13:38

ik denk haast dat dat het dan moet zijn nog een grote luchtbel ergens inzitten maar dan moet ik eigenlijk is iemand hebben die kan helpen met sterkere benen dan mijn vriendin haha zodat die er goed uit getrapt word maar dat komt wel goed

dat binnen kort maar is gaan doen

en dan kan ik beginnen aan de waterpomp want die lekt ook nog steeds toch nog best wel hard :(
en ik vind ook nog dat die stationeer nog niet supper loopt na een tijdje slaat die af mischien gewoon heel its omhoog draaien
Remmen ontlucht in de goede volgorde? En die lastige nippel bij de hydrovac ook gedaan?

simon1992
Hercules Held

Berichtdoor simon1992 » di 17 dec 2019 11:38

ja heb ze in de juiste volgorde gedaan voor zover ik weet en ook die lastige bij de hydrovac inderdaad

voor zo ver ik weet heb ik ze in de juiste volgorde gedaan ik heb daar zoon schemaatje van ooit is van internet geplukt

Terug naar “Projecten”