En met behulp van de glas rand met secondenlijm aan elkaar plakken.

Die staan vast klaar.

De verlichtingsbalk erbij gepakt, stopcontacten komen aan deze kant niet terug.

328 bak is 0,78 en YP bak is 0,83. Dus met hetzelfde toerental rij je met de YP bak een paar km langzamer in een 328. Als je geen haast hebt en niet persé 80 wil rijden lijkt het me geen probleem.
Plus punt van een yp bak, als je hem al vinden kan is inderdaad de synchronisatie.Even een vraagje tussendoor. Ik weet dat je zelf ook wat met de versnellingsbakken aan het proberen bent geweest, kun jij me misschien vertellen wat hert verschil is tussen de bak van een 328 en een yp408?
Niet alleen qua synchronisatie, maar ook qua vertandingen e.d.? Ik ben naar een 328 aan het rondkijken, en ben benieuwd wat dan de plus en evt minpunten zijn van een yp bak hieronder.![]()
De verhouding van een yp bak is anders als van een 328 bak en volgens de kenners komt de motor van een 328 te kort voor de overdrive van een yp bak..
Maar ik heb nog nooit gereden met een jxld met een yp bak er aan, dus moet je het antwoord schuldig blijven.
Ik heb even opgezocht want ik wilde het ook wel weten, maar het blijkt dus beslist geen lood om oud ijzer te zijn wegens natuurwetten.Heb ik niet aan gedacht, kan natuurlijk ook van boven er in en dan onder er uit.
Mij lijkt het lood om oud ijzer.
Een cv pomp is in dit geval een geheel andere pomp als de pomp van een webasto.Het is namelijk niet primair de pomp die het water vervoert, maar er is sprake van convectie.
Plus punt van een yp bak, als je hem al vinden kan is inderdaad de synchronisatie.Even een vraagje tussendoor. Ik weet dat je zelf ook wat met de versnellingsbakken aan het proberen bent geweest, kun jij me misschien vertellen wat hert verschil is tussen de bak van een 328 en een yp408?
Niet alleen qua synchronisatie, maar ook qua vertandingen e.d.? Ik ben naar een 328 aan het rondkijken, en ben benieuwd wat dan de plus en evt minpunten zijn van een yp bak hieronder.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten