Beter nu zoveel mogelijk over "luxe" nadenken en inbouwen, beter dan achteraf denken, had ik maar...
Let wel even goed op met het monteren van die radiator, die staat erom bekend om uit de beugels te "groeien"
Moderator: ruben
Dank u.Let wel even goed op met het monteren van die radiator, die staat erom bekend om uit de beugels te "groeien"
Dan zou het goed moeten gaanEr zitten dubbele haken bij de radiator.
Heb ik niet aan gedacht, kan natuurlijk ook van boven er in en dan onder er uit.waarom je het water van onder naar boven laat pompen en niet van boven naar onder, zoals in huis, waar het water, via bij voorbeeld een thermostaatkraan, van boven de radiator in gaat en er onder weer uitkomt.
Plus punt van een yp bak, als je hem al vinden kan is inderdaad de synchronisatie.Even een vraagje tussendoor. Ik weet dat je zelf ook wat met de versnellingsbakken aan het proberen bent geweest, kun jij me misschien vertellen wat hert verschil is tussen de bak van een 328 en een yp408?
Niet alleen qua synchronisatie, maar ook qua vertandingen e.d.? Ik ben naar een 328 aan het rondkijken, en ben benieuwd wat dan de plus en evt minpunten zijn van een yp bak hieronder.![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten