Nieuw hier

Stel u even aan ons voor

Moderator: ruben

Janbel86
Matgroentje
Berichten: 1
Lid geworden op: di 06 sep 2022 09:37

Nieuw hier

Berichtdoor Janbel86 » di 06 sep 2022 09:49

Hallo allemaal!

Ik ben sinds vandaag nieuw op dit forum. Ik ben al wel enige tijd lid van de club:)



Mijn naam is Jan, woonachtig in Zwolle en sinds een halfjaar in het bezit van mijn daf. Eentje met heeeeel veel werk, maar helaas heb ik niet zoals sommige van jullie de tijd en ruimte om hem helemaal te demonteren en weer op te bouwen. Ik zal dit stukje voor stukje gaan doen.

Ik heb de daf gekocht voor promotie doeleinden voor mijn personal training bedrijf. De krachtige en stoere look die hij heeft icm de mooie kleine uitstraling heeft mij doen besluiten om hiervoor te gaan.

Ik ben niet bang voor vieze handen, ben we redelijk technisch ingesteld, maar heb helaas weinig kaas gegeten van het sleutelen aan dit soort projecten. Ik hoop via dit forum met medeliefhebbers in contact te komen die me soms advies en tips kunnen geven en wanneer ik ergens hulp bij nodig heb mensen mij kunnen vertellen waar ik dan het best heen kan gaan.

iig leuk dat ik nu ook hierbij zit. Ik ga het forum rustig doorlezen!

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2837
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Re: Nieuw hier

Berichtdoor ruben » di 06 sep 2022 21:21

Hallo Jan, zo zien we elkaar al weer :mrgreen:

succes met lezen, foto's van andersmans wagen vinden we altijd leuk maar je bent he natuurlijk niet verplicht.

Kijk rustig rond, er is hier zeker al veel te vinden, en zo niet, gewoon een onderwerpje starten en we gaan zien wat we met elkaar kunnen bereiken.

Zal vast goed komen,

veel plezier in elk geval,

Ruben

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Nieuw hier

Berichtdoor Dikkie » di 06 sep 2022 21:47

Hallo Jan en welkom op het forum! Had je naam via facebook al eens voorbij zien schuiven, leuk dat je ons hier ook hebt gevonden.

In ieder geval alvast heel veel rij- en sleutelplezier aan jouw 126. Helaas woon ik te ver weg om "ff" op de koffie te gaan, maar als je vragen hebt mag je ze gerust o.a. op dit forum stellen! En er is natuurlijk ook erg veel informatie terug te vinden hier.
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten