Knipperlichten

Vragen stellen en oplossingen geven

Moderator: ruben

TomKoning22
Matgroentje
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 04 dec 2020 16:59

Knipperlichten

Berichtdoor TomKoning22 » vr 14 mei 2021 18:56

Hallo allemaal,
Ik ben Tom Koning en heb eind vorig jaar een daf ya 126 wep met lier gekocht. nou heb ik een probleempje de knipperlichten blijken aanstaan ze knipperen niet meer nou heb ik al gelezen dat dit het relais kan zijn. maar ik heb geen idee waar het relais zich bevind in de truck. kan iemand mij hierbij helpen?

B. van der Veer
Clublid
Berichten: 647
Lid geworden op: vr 09 sep 2011 21:59
Locatie: Huizen NH

Re: Knipperlichten

Berichtdoor B. van der Veer » vr 14 mei 2021 20:05

Tom
Het relais van de knipperlichten zit tegen het tussenschot in de motorruimte. In het midden langs de bovenrand zit een vlakke metalen plaat met daarop het relais.
Als je in het zoekvlak rechts bovenaan de pagina Knipperlicht invult en laat zoeken kom je diverse pagina's tegen waarin stukjes staan over de knipperlichten.
Het je het handboek van de Daf al? kijk anders op de site van de Y-Cie die hebben veel handboeken die je kunt downloaden.

succes
ik rijd ya126
ik heb geen haast

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2837
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Re: Knipperlichten

Berichtdoor ruben » vr 14 mei 2021 21:30

Er zijn meerdere dafjes die het relais op de zelfde plaat hebben als die Bert bedoelt maar dan aan de binnenkant van het dashboard. Origineel zit hij in de buurt van de oliedruk slang/leiding waar die door het brandschot gaat

TomKoning22
Matgroentje
Berichten: 2
Lid geworden op: vr 04 dec 2020 16:59

Re: Knipperlichten

Berichtdoor TomKoning22 » vr 14 mei 2021 22:52

Ja ik heb de handboeken al gevonden. Dan zal ik het tussenschot eens gaan inspecteren dank voor de reacties.


Terug naar “Techniek YA126”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten