Nieuw lid

Stel u even aan ons voor

Moderator: ruben

KCTdoffer
Matgroentje
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 23 apr 2021 11:57

Nieuw lid

Berichtdoor KCTdoffer » vr 23 apr 2021 13:22

Beste club en forum leden sinds 05 April 2021 ben ik een lidmaatschap aangegaan met de DAF YA126 club. Graag wil ik mij dan ook aan jullie voorstellen.

Mijn naam Cor, ik ben 56 jaar jong en 28 jaar getrouwd met een vrouw die nooit zeurt dat de woonkamer weer eens vol ligt met auto- onderdelen. De oven gebruikt is voor bak en braad werk van gecoate onderdelen; en die olievlek op de tegels in de gang... dat maken we wel weer schoon.

Kortom, ik heb een lange geschiedenis (Ongeveer 28 jaar) van bezit en dagelijks rijden van en met, voertuigen van ouder dan 45 jaar. Sinds drie weken ben ik in het bezit van een WEB. Een nette DAF met hoofdzakelijk wat elektrische problemen: lampen verkeerd aangesloten, schakelaars die versleten zijn; of last hebben van een overvloed aan verf. Kortom, ik schudt de buurt en omliggende dorpen, met een grote glimlach op mijn gezicht, al aardig wakker.

In al die jaren ben ik nog nooit lid geweest van een club en communicatie middels een forum is voor mij helemaal vernieuwend. Kortom, mocht ik iets doms doen... vergeef het mij.

Hopende jullie op een toerrit etc. eens te ontmoeten.

Met vriendelijke groet,

Cor.

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2837
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Re: Nieuw lid

Berichtdoor ruben » vr 23 apr 2021 19:39

Hallo Cor,

welkom op het forum dan, het is niet hete enige communicatie middel van de club maar het bestaat nog steeds en we proberen het in ere te houden, vooral ook als een soort naslagwerk voor technische zaken, evenement verslagen en ook do nodige onzin zo hier en daar 8)

Laten we hopen dat er dit jaar nog wat toer ritjes langs komen zodat we wellicht eens kennis kunnen maken in het eggie zeg maar.

Misschien leuk om te vermelden in welke uithoek van het land je ongeveer zit

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Nieuw lid

Berichtdoor Dikkie » vr 23 apr 2021 20:51

Hallo Cor,

Welkom op het forum! Blij om te zien dat het gelukt is om je aan te melden.

Alvast heel veel plezier op het forum en met de YA126, we zien je graag zodra mogelijk ook bij fysieke bijeenkomsten!
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

KCTdoffer
Matgroentje
Berichten: 6
Lid geworden op: vr 23 apr 2021 11:57

Re: Nieuw lid

Berichtdoor KCTdoffer » za 24 apr 2021 14:55

Hallo Ruben,

Dank je wel voor het warme welkomst woord. Overigens ik ben woonachtig in Wateringen. Dit schurkt tegen Den Haag aan.

Groetjes,

Cor.

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2837
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Re: Nieuw lid

Berichtdoor ruben » di 27 apr 2021 20:46

ooh in die hoek zitten dacht ik ook nog wel een paar van die daf maffen, zeker als je nog iets verder zuidelijk kijkt.

Veel plezier hier en tot ooit hoop ik


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten