Hallo allen, ik wil mij even voorstellen

Stel u even aan ons voor

Moderator: ruben

Marcel1975
Matgroentje
Berichten: 9
Lid geworden op: di 09 mar 2021 13:58
Locatie: Almere

Hallo allen, ik wil mij even voorstellen

Berichtdoor Marcel1975 » di 09 mar 2021 14:08

Een goeden middag allemaal,

Ik ben een nieuw lid en wil mij even voorstellen.
Ik ben al lange tijd aan het snuffelen op dit forum en al een lange tijd aan het zoeken naar een leuke daf ya126.
Nu heb ik het geluk dat ik er een heb kunnen vinden en het blijkt ook nog een forum lid te zijn als ik het goed begreep. Zaterdag de 20ste a.s ga ik hem bewonderen en berijden, maar hij moet wel erg slecht zijn wil ik er vanaf zien want het wordt een echte hobby en ben niet bang voor vieze handjes. Wel moet ik nog veel leren maar als er iemand in de buurt woont hoor ik het graag.
O ja, in mijn enthousiasme helemaal vergeten.

Ik ben marcel lensink, wonende in almere en 46 jaartjes jong. In hart en nieren auto/motor freak, dus dat zit wel goed met de liefde voor de daf 🙏🏻

Iig aangenaam kennis te maken en ga zo door met zijn allen om dit super forum levend te houden en elkaar kunnen helpen want ik heb er al veel info vandaan

Groet

Marcel

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Hallo allen, ik wil mij even voorstellen

Berichtdoor Dikkie » di 09 mar 2021 23:21

Heu, welkom op het forum, alvast heel veel plezier met bij deze 126 kijken! En natuurlijk alvast veel succes met objectief beoordelen en niet op slag verliefd worden ;)
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Marcel1975
Matgroentje
Berichten: 9
Lid geworden op: di 09 mar 2021 13:58
Locatie: Almere

Re: Hallo allen, ik wil mij even voorstellen

Berichtdoor Marcel1975 » wo 10 mar 2021 00:54

Thnx, alleen dat verliefd worden is al te laat ben ik bang 😋

B. van der Veer
Clublid
Berichten: 647
Lid geworden op: vr 09 sep 2011 21:59
Locatie: Huizen NH

Re: Hallo allen, ik wil mij even voorstellen

Berichtdoor B. van der Veer » wo 10 mar 2021 11:19

Marcel pas op jongen, liefde maakt blind :roll:
Let goed op als je gaat rijden met het daffie, hoe loopt de motor, hoe stuurt hij, hoe remt hij en zit er geen speling op de wiellagers. Ook moet hij normaal veren als je over een drempel of door een kuil gaat. gewoon roest is weg te schuren en te schilderen maar weggeroest metaal is lastiger.
Ik woon in Huizen, dus is te overbruggen :wink:
Wil je een keertje praten over het hoe en wat van een YA126 dan moet je dat maar laten weten.
Adviezen over hoe te starten met een daf staan er al genoeg bij de topics van andere voorstellers.

Succes de 20e :D

Bert van der Veer
ik rijd ya126
ik heb geen haast

Marcel1975
Matgroentje
Berichten: 9
Lid geworden op: di 09 mar 2021 13:58
Locatie: Almere

Re: Hallo allen, ik wil mij even voorstellen

Berichtdoor Marcel1975 » wo 10 mar 2021 15:10

Super bedankt voor de reactie Bert. Ik hou het allemaal in de gaten, maar denk dat het wel goed zit. Elke daf heeft wel iets waar je mee bezig bent en ik zoek hem juist als hobby. De onderdelen zijn best goed te krijgen en niet al te prijzig. Als alles het weer toe laat wil ik graag een x kletsen over de daf en kunt u mij misschien wegwijs maken en aangeven wat er echt aan gedaan moet worden bij eventueel de mijne als ik hem heb.

Mvgr

Marcel

Oberland
Hercules Held
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 15 jun 2018 19:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Hallo allen, ik wil mij even voorstellen

Berichtdoor Oberland » wo 10 mar 2021 21:41

Welkom Marcel, ik kan me het enthousiasme nog echt voorstellen. Zat zelf ook paar jaar terug te stuiteren.

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2837
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Re: Hallo allen, ik wil mij even voorstellen

Berichtdoor ruben » wo 10 mar 2021 22:04

Welkom op het forum in elk geval en misschien straks ook wel bij de club na de 20ste,voor vragen kan je natuurlijk altijd hier op het forum terecht en ook vinden wij het altijd leuk om ook te zien wat de mede dat bezitters zoals met hun karretje uitspoken

Kees64
Vierwielend Vooruit
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 29 aug 2009 12:16
Locatie: Veghel

Re: Hallo allen, ik wil mij even voorstellen

Berichtdoor Kees64 » vr 12 mar 2021 16:59

Welkom op het forum......
Staan er genoeg te koop, als je de 20e twijfeld, niet kopen. Komen meer kansen...
ps: Ik nu 11 jaar gek met mijn Dafje...


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten