ZF bak
Geplaatst: di 26 jan 2021 20:39
Waar ik nu werk, heb ik te maken met machine veiligheid.
Heb daar een mening over maar daar ga ik maar verder niet op in.
In het kort, de draaibank gaat verdwijnen en ik heb gevraagd of ik hem mag hebben, zet ik hem thuis wel neer, daar mag tenslotte alles wat in een bedrijf niet mag.
Maar zolang ik daar nog niks van vernomen heb en daar niet op wil wachten, want als ik hem niet krijg, dan gaat die naar de stort.
Ik heb nog die zf bak price direct liggen en het plan is altijd geweest, dat als ik de 126 nog is uit elkaar ga halen, deze er in gaat.
Dan heb ik wel een draaibank nodig, dus maar besloten om hem nu in te bouwen.
Ga gewoon beginnen en zie wel waar ik tegen aan loop.
Daar de ori bak ook een price direct is, is het enige voordeel dat de daf wat makkelijker door schakeld, de stap tussen de 3 en 4 van de ori bak is wat lang.
Dus vandaar even dit en niet het camperhok.
Ik heb uiteraard ook de bak uit de 314 nog, dus kan ik op voorhand al wat meten hier en daar.
Hij is wel een eindje langer, dus aandrijfas en tussenbalk wordt al een aanpassing.
Hoe korter het wordt, hoe beter, dus is kijken wat er van die vulringen weg kan.
Heb toen een plaat gemaakt om de voorkant voor een ori huis er aan te knutselen, hierdoor is hij al korter dan met een huis van een daf motor.
Dus platen er af.
Heb daar een mening over maar daar ga ik maar verder niet op in.
In het kort, de draaibank gaat verdwijnen en ik heb gevraagd of ik hem mag hebben, zet ik hem thuis wel neer, daar mag tenslotte alles wat in een bedrijf niet mag.
Maar zolang ik daar nog niks van vernomen heb en daar niet op wil wachten, want als ik hem niet krijg, dan gaat die naar de stort.
Ik heb nog die zf bak price direct liggen en het plan is altijd geweest, dat als ik de 126 nog is uit elkaar ga halen, deze er in gaat.
Dan heb ik wel een draaibank nodig, dus maar besloten om hem nu in te bouwen.
Ga gewoon beginnen en zie wel waar ik tegen aan loop.
Daar de ori bak ook een price direct is, is het enige voordeel dat de daf wat makkelijker door schakeld, de stap tussen de 3 en 4 van de ori bak is wat lang.
Dus vandaar even dit en niet het camperhok.
Ik heb uiteraard ook de bak uit de 314 nog, dus kan ik op voorhand al wat meten hier en daar.
Hij is wel een eindje langer, dus aandrijfas en tussenbalk wordt al een aanpassing.
Hoe korter het wordt, hoe beter, dus is kijken wat er van die vulringen weg kan.
Heb toen een plaat gemaakt om de voorkant voor een ori huis er aan te knutselen, hierdoor is hij al korter dan met een huis van een daf motor.
Dus platen er af.