Sleep hulp

Alle vraag- en aanbodtopics die zijn voldaan gaan hierheen. Hier hoeft niet meer op gereageerd te worden (maar het mag nog wel)

Moderators: ruben, Thomas

Quinten
Knipperlichtje
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11 mei 2020 18:37
Locatie: Utrecht-West

Sleep hulp

Berichtdoor Quinten » zo 30 aug 2020 20:30

Is er toevallig iemand in omgeving west Utrecht die beschikt over sleepgereedschap (triangel en dergelijke) en een auto beschikt om een YA126 te verslepen? Mijn Daf moet 4 Km verhuist worden en ik dacht misschien woont er wel iemand in de buurt die daarbij kan helpen. Uiteraard tegen vergoeding! Auto is rollend maar niet in staat om op dit moment zelf te rijden of remmen.

Mocht iemand mij hierbij kunnen helpen, of iemand kennen die dat kan. Laat het mij alsjeblieft weten.

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2837
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Re: Sleep hulp

Berichtdoor ruben » zo 30 aug 2020 21:34

Heb niet de mogelijkheid helaas, maar als het er om hangt kan je een set sleep lokken lenen

Daffieduck
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 04 jul 2014 07:15
Locatie: Oud-Beijerland

Re: Sleep hulp

Berichtdoor Daffieduck » ma 31 aug 2020 09:10

Utrecht is nog wel een uurtje rijden voor me, dus dat is niet echt praktisch.

Ik heb wel de triangel en sleepblokken voor de 126, zoals Ruben al zegt, lenen is geen probleem, maarja dan zit je nog met de afstand en heb je nog geen slepend voertuig :|

mad-0
Matgroentje
Berichten: 23
Lid geworden op: vr 24 aug 2018 20:23
Locatie: Utrecht

Re: Sleep hulp

Berichtdoor mad-0 » ma 31 aug 2020 20:03

Is er toevallig iemand in omgeving west Utrecht die beschikt over sleepgereedschap (triangel en dergelijke) en een auto beschikt om een YA126 te verslepen? Mijn Daf moet 4 Km verhuist worden en ik dacht misschien woont er wel iemand in de buurt die daarbij kan helpen. Uiteraard tegen vergoeding! Auto is rollend maar niet in staat om op dit moment zelf te rijden of remmen.

Mocht iemand mij hierbij kunnen helpen, of iemand kennen die dat kan. Laat het mij alsjeblieft weten.
Hoi, ik woon ook in Utrecht West. De Daf staat bij een boer in de Meern. Ik zou wel kunnen helpen maar ik heb geen sleepgereedschap zoals een triangel. Dus als je aan een triangel zou kunnen komen dan zou ik wel kunnen helpen.
--
Daf YA 126 WEP (benzine en gas)

Quinten
Knipperlichtje
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 11 mei 2020 18:37
Locatie: Utrecht-West

Re: Sleep hulp

Berichtdoor Quinten » ma 31 aug 2020 21:23

Goedenavond,

Bedankt voor jullie reacties. Waardeer het heel erg dat er zoveel hulp aangeboden wordt. Gelukkig is het al opgelost. Ben via een familielid bij een lokale berger terecht gekomen en die heeft het voor mij zelfs vandaag al geregeld voor een prijs waar ik niet voor kan aankloten. Ik en de Daf zijn weer gelukkig.

Nogmaals bedankt voor jullie reacties!


Terug naar “Afgesloten”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten