Nog bedankt voor de info!er zijn wel nieuwe keerringen, heb er een paar liggen en er staat een foto van ergens in mijn onderwerp met als ik het goed heb de maten erop.
Ik heb weer wat tijd gevonden om aan de Daf verder te werken. Ben mij nu aan het focussen op het opnieuw aanleggen en moderniseren van het elektrische systeem. Ik heb nu een aantal dingen waar ik niet helemaal uitkom.
- Heeft er iemand een schema met daarop de aansluitingen van de laadstroom meter van een Daf met wisselstroomdynamo? Deze wordt door een dunne draad verbonden met de BAF kast. in plaats van de 6mm2 aders die bij een normale Daf gebruikt worden.
- Klopt het dat het knipperlicht relais/motor constant voorzien wordt van 24V en daardoor constant een puls signaal aan de knipperlicht schakelaar geeft?
- Is er een 24V signaal wat ik kan wegpakken voor mijn lpg systeem welke alleen spanning geeft bij draaiende motor? vaak zie ik daarvoor een aangepaste ontsteking en een beveiligingsrelais. Bij mijn Daf zat dit er niet in en pakte ze volgens mij spanning weg van achter de laadstroommeter. Ik weet helaas niet meer hoe dit zat. En dit staat helaas niet goed op de foto's van de afbouw.