Even voorstellen

Stel u even aan ons voor

Moderator: ruben

andreenina
Matgroentje
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 12 dec 2018 22:19

Even voorstellen

Berichtdoor andreenina » wo 12 dec 2018 22:39

Mijn naam is André van der Lugt Rijschool houder te Apeldoorn ik ben aan het uitkijken naar een geschikte ya 126 om mee te hobby en ik hoop hier op het forum advies te kunnen krijgen om mijn keuze te kunnen maken met vriendelijke groet

B. van der Veer
Clublid
Berichten: 647
Lid geworden op: vr 09 sep 2011 21:59
Locatie: Huizen NH

Re: Even voorstellen

Berichtdoor B. van der Veer » do 13 dec 2018 10:36

Andree welkom op de site.
Er staat veel over de Daf YA126 op de site maar het beste is toch praten met de mensen die er al een tijdje plezier aan beleven.
Kom gerust naar de Magazijndag van de Club op zaterdag 29 december in Nibbixwoud, het is even rijden maar altijd interessant :D . Zie in de tab Evenementen de aankondiging.
Er zijn zeker een aantal leden die je adviezen kunnen geven en je leert mensen kennen die toch wel redelijk dicht bij je in de buurt wonen.
groet Bert.
ik rijd ya126
ik heb geen haast

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2837
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Re: Even voorstellen

Berichtdoor ruben » do 13 dec 2018 20:11

Hallo André,
Welkom hier en hopenlijk binnenkort ook bij de club als je een geschikt exemplaar hebt gevonden.
Er zitten in Apeldoorn en omstreken redelijk wat mensen met een 126, waaronder ikzelf, de mijne staat op Teuge.
Als je eens wilt kijken kan dat meestal wel maar hij is op zeer korte termijn niet meer rijdbaar vanwege verstrekkende opknap werkzaamheden.

Oberland
Hercules Held
Berichten: 103
Lid geworden op: vr 15 jun 2018 19:24
Locatie: Amersfoort
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Oberland » vr 14 dec 2018 16:51

Welkom.
En ook iets ten westen van Apeldoorn (Amersfoort) weet ik er wel een paar als je wilt neuzen.

Gebruikersavatar
albertvrijborg
Vierwielend Vooruit
Berichten: 516
Lid geworden op: wo 04 feb 2015 16:30
Locatie: hoogeveen
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Berichtdoor albertvrijborg » vr 14 dec 2018 17:27

succes met het zoeken .
zoals bert zegt 29 december bij het magazijn dag kun je genoeg advies inwinnen en sommige nemen hun dafje ook mee erheen
eens een yp gek altijd een yp gek , maar belangrijkste als het maar een daf is !! http://www.unifilyp408.nl :lol:

andreenina
Matgroentje
Berichten: 3
Lid geworden op: wo 12 dec 2018 22:19

Re: Even voorstellen

Berichtdoor andreenina » ma 17 dec 2018 20:17

bedankt voor de reacties 29 december ben ik met de camper in zuid duitsland even weg dus helaas niet bij de magazijn dag groet andre


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten