Greetz richard

Stel u even aan ons voor

Moderator: ruben

Richard
Matgroentje
Berichten: 2
Lid geworden op: di 08 mei 2018 14:25

Greetz richard

Berichtdoor Richard » di 08 mei 2018 15:40

Hoi allemaal ik ben richard 44 jaar oud en fanatiek oldtimer liefhebber en restaurateur ;-)
Ik heb zelf nog in gedient in 93 in oirschot laatse lichting die 12 maanden moest daarna was de afbouw van de dienstplicht :-(
Ik zat bij de 13e genie bataljon in oirschot en heb als beloning heb ik toen 12 oefningen mogen doen, Wat normaal 6 a 7 waren bij normale dienstplicht. Zelf zat ik op een YPR die er toen nog met zijn 4 voertuigen rond reden om explosieven te plaatsen en optruimen.

Maar goed waarom hier ik ken Bart van het klooster en heeft zelf een ya 126 en toen ik laatst een daf ya66 kocht met nogal apart verhaal ging mijn liefde er toch in op mijn zoon van 13 vind het ook prachtig en kijkt vaak in mijn foto boek van toen ??
Tevens zitten Bart en ik op de zelfde scouting groep Impeesa in amersfoort (was toen ook de stop bij politie bij de oude stompe dag) wij doen ook veel activiteiten waar ik zelf nu aardig mee loop in laatste 7 jaar als hulp en verhuurmeester.

Laatst was de oude stompe dag waar bij ik zelf leuk leek om mee te doen met de daf ya 66 waar bij zelf bart ook heb gevraagt om met zijn 126 mee te doen.
Bart trigerde me al paar keer koop er ook een maar goed druk druk en geen tijd was altijd mijn excuus en (ruimte) nu heb ik zelf in soest garage waar resturatie projecten doe voor me zelf en voor klanten tevens ook gewone reparatie.

Maar Bart kende Peter van den berg (had zijn 126 toen der tijd bij hem gekocht) en was ook op de oude stompe dag aanwezig die dag met Marinus Weltevrede waar bij zijn nekaf helaas begaf.
We waren zo aan de praat waarbij vertelde ik dat ik bedrijf had en met oprijwagen dat ik hem wel terug kon brengen zo gezegt zo gedaan.

Dat was na de stompe dag op zondag en moest toen bij Peter van den berg afgeleverd worden ik kende Peter nog maar net.
Maargoed toen ik daar was zat Bart mij gek te maken om 126 te kopen maar goed ik hou van groot en vond ya 328 leuker dan zon 126 (bloos niet kwaad bedoeld aan de rest van 126 forum leden).

Aan gezien ik in 2016 boventalig was bij vorige werknemer heb omscholinggevraagt om chaffeur te worden en dat mocht toen der tijd ofwel alles is al betaald maar moet nog steed behalen .... maar goed nu ik nieuwe ruimte heb van 60 vierkante meter naar 225 gaan we lekker aan de bak met de YA 328.

Nu eerst komende week verhuizen en dan zal peter de ya 328 komen brengen op mijn nieuwe locatie.

Greet richard

hier onder wat pictures

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Greetz richard

Berichtdoor Dikkie » di 08 mei 2018 15:54

Goeiendag zeg, en ik dacht dat ik een boombox in mijn 126 had..!!

Richard welkom op dit forum en veel plezier met deze projecten!
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Richard
Matgroentje
Berichten: 2
Lid geworden op: di 08 mei 2018 14:25

Re: Greetz richard

Berichtdoor Richard » di 08 mei 2018 16:00

Goeiendag zeg, en ik dacht dat ik een boombox in mijn 126 had..!!

Richard welkom op dit forum en veel plezier met deze projecten!

inderdaad das puzzelrit van scouting ;-)

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Greetz richard

Berichtdoor Dikkie » di 08 mei 2018 16:10

Oja daar wilde ik ook nog op reageren. Je zal gaandeweg zien dat scouting en dafs goed samengaan: ik benzelf geen actief scout meer (nouja, 1 week per jaar) maar er zijn vele daffers onder ons die ook aan scouting verbonden zijn.
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten