Even voorstellen

Stel u even aan ons voor

Moderator: ruben

kievi
Matgroentje
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 22 jan 2017 23:22
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Even voorstellen

Berichtdoor kievi » ma 23 apr 2018 13:56

Goede dag

Mijn naam is Ruud de Kievit 51 jaar uit het Zeeuwse Terneuzen sinds 6 jaar in het bezit van de BE-38-53.
Besmet door het virus op de bekende D.O.H dagen van het GAF. Begonnen met een Landrover 88 op te knapen en daar mee begonnen.
Maar de smoeltjes van de 126 bleven me aanstaren ik vond ze geweldig. Na 1 jaar kwam er eentje in de buurt vrij van een oude baas die er mee rond in zijn schapen wei reed. Terrein rijden lukte hem niet meer dus hij deed hem weg wel met de belofte om hem rijden tehouden en niet te slopen.
Dus landrover de deur uit rijd nu nog rond in het Friese gedeelte van het land.
Het jaar was toen bijna om en heb er nog een paar keer mee kunnen rijden. De beruchte nachtrit was eigenlijk toen de kers op de taart geen echt verstand van de wagen en gaan in het donker.Waarbij we als eerste binnen kwamen en een ex defensie busje kwijtreden. De paasrit was ook zon evenment waar ik toen al in contact kwam met de huidige vrienden groep de Y-cie. Het laatse evenement deed de Daf een beetje de das om lekker rijden door het water op het GAF terrein (Filmpjes staan op you tube) en zonder onderhoud 1/2 jaar weggezet. Jammer daarna 1 x remmen en alles stond vast. Dus plan van aanpak hoe gaan we dit aanlopen sjah ik wilde rijden. Ik liep tegen een doorgerotte YA 66 aan voor weinig iedereen verklaarde me voor gek maar toch dat ding mee naar huis gesleurd. ( Toch makkelijk als je 17 jaar in de autoschade heb gezeten) Na 3 jaar kwam er toch een mooi dafje terug uit de garage gerold dus we konden weer rijden. Toen nu 1,5 jaar geleden de knoop doorgehakt en de 126 moest er aan geloven. Bijna helemaal uit elkaar ( met de middelen die in een kleine garage tedoen zijn) zit gelukkig wel een smeerput in mijn garage dus dat vermakelijk weer veel zaken. Onder tussen al veel mensen leren kennen hier van de club via facebook waar ik ook een pagina beheer ( Daf YA 126 eentonner web)veel Tooltime foto's staan daar op en op de sleuteldag geweest in Appeldoorn. Goed bevallen dus ik zal mijn neus der nog wel eens laten zien. Div zaken worden nu nog aangepakt ter verbetering dus er zullen er nog wel een paar Tooltimes volgen.

Groeten uit het Zeeuwse Ruud
Thanks nogmaals aan de tips en tools die div mensen al gegeven hebben

B. van der Veer
Clublid
Berichten: 647
Lid geworden op: vr 09 sep 2011 21:59
Locatie: Huizen NH

Re: Even voorstellen

Berichtdoor B. van der Veer » ma 23 apr 2018 14:07

ik heb al veel van je op snoetboek gezien dus ga lekker zo voort.
ik rijd ya126
ik heb geen haast

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Berichtdoor Dikkie » ma 23 apr 2018 14:13

Ah, je hebt de weg naar het forum gevonden :D Welkom Ruud!
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2837
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Re: Even voorstellen

Berichtdoor ruben » ma 23 apr 2018 20:33

had hier ook al eens gezegd, maar nogmaals, welkom hier Ruud, geniet ervan en hopelijk zien we hier ook een samenvattinkje van jou werk ooit op dit forum :D

Gebruikersavatar
albertvrijborg
Vierwielend Vooruit
Berichten: 516
Lid geworden op: wo 04 feb 2015 16:30
Locatie: hoogeveen
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Berichtdoor albertvrijborg » ma 23 apr 2018 20:35

welkom ruud ...
eens een yp gek altijd een yp gek , maar belangrijkste als het maar een daf is !! http://www.unifilyp408.nl :lol:

kievi
Matgroentje
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 22 jan 2017 23:22
Locatie: Terneuzen
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Berichtdoor kievi » ma 23 apr 2018 23:13

hmm ben al aan het vechten geweest met foto maar was te groot, en ja tekst van Dik gelezen . Zal hem nog eens aan zijn jas zitten op Teamspeak


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten