Hulp nodig bij dropping!

Al het overige wat YA126 gerelateerd is

Moderator: ruben

Thijs201
Matgroentje
Berichten: 7
Lid geworden op: wo 24 mei 2017 12:18

Hulp nodig bij dropping!

Berichtdoor Thijs201 » vr 23 mar 2018 21:48

Hoi allemaal!

Nog steeds niet in het bezit van enigszins militair materiaal -verder dan wat rondjes met een Tatra 8x8 die het helaas heeft afgelegd tegen Scania als vervanging van de 10 tonners binnen defensie ben ik nog niet gekomen- maar toch heb ik me weer iets in het hoofd gehaald waar ik heel graag jullie hulp bij vraag!

Op 2 juni wil ik een dropping organiseren in de omgeving Overloon voor wat vrienden. Dit zullen naar verwachting zo’n 15-20 man zijn. De details moeten nog uitgezocht worden, maar dit lijkt me wel een geschikt moment om al vast naar het vervoer te kijken.

Wat ik zoek is vervoer van twee groepen van zo’n tien man, over een afstand van ongeveer 10km in de buurt van Overloon. Dus van een verzamelpunt naar het droppunt, of, afhankelijk van de hoeveelheid deelnemers, twee droppunten. Als een groot voertuig beschikbaar is dan kan mogelijk alles in een keer mee. Jullie horen het al, het plan is nog vloeibaar! :D

Ik hoor graag of er hier iemand is die interesse heeft om hier aan mee te werken, en om wat voor voertuigen het dan zou gaan. Mocht je iemand kennen die hier voor in is hoor ik het ook graag!

Uiteraard is er een vergoeding beschikbaar.

ruben
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 2837
Lid geworden op: zo 09 dec 2007 19:35
Locatie: Olst

Re: Hulp nodig bij dropping!

Berichtdoor ruben » zo 25 mar 2018 21:27

Altijd een leuk idee, maar nogal uit de richting voor mij, hoop voor je dat een van de meer zuidelijke leden wat voor je kan betekenen


Terug naar “Overig”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten