Wij deden in de werkplaats niet anders, kon ook niet. Koppaking vervangen staat in de 2TH, is dus onderhoudsgroep werk. Motor uitbouwen is 3de echelon. Kwam overigens niet heel vaak voor....Hoofdzakelijk bij de revisiemotoren uit de CW eind 70ties, toen raakte de voorraad wat op en werden er motoren afgeleverd met dubbele koppakkingen Zat keurig netjes een waarschuwingsplaatje op gepopt: "pas op dubbele koppakking". Beetje belasten int terrein en plop, werk....
Aant filmpje te zien en het geluid ook....spruitstukpakking + koperring ook maar vervangen?
Motor problemen
Moderator: ruben
Re: Motor problemen
Koper ring, in/uitlaat pakking, kleppen meteen goed bekijken inclusief "zitting" en de cilinderwanden en zuigers, als ik de boel open ga trekken wil ik ook voor zover mogelijk alles doen om te zorgen dat het binnenkort niet nog eens hoeft. Vind werken niet erg maar iets 2 keer doen omdat ik de eerste keer niet alles eraan gedaan heb vind ik zo zonde, en bij de DAF verdien ik er niet eens geld mee
-
- Sir Spam-a-lot :-)
- Berichten: 8763
- Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
- Locatie: Achthuizen
Re: Motor problemen
Dan is de waarschuwing voor de rest die waarschijnlijk gewoon met het huis tuin en keukenverlengstuk knutselt.Da's alleen als je de verlenging, (in de richting van de dop dus, dat dan weer wel) ook echt tordeert. Met het spul wat ik normaal heb liggen gaat dat echt niet gebeuren.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.
Ik hou van mijn daf.
Re: Motor problemen
is ook wel iets om rekening mee te houden en inderdaad zeker met wat goedkoper spul, heb je wel gelijk in. Of als je de wielbouten probeert op moment te zetten met een verlengstuk voor een 1/4" ratel, dan gaat het wel een issue worden.....Dan is de waarschuwing voor de rest die waarschijnlijk gewoon met het huis tuin en keukenverlengstuk knutselt.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten