Verlichting nog even na gezien.
De koplampen zijn nog redelijk origineel.
Alleen het binnenwerk is veranderd.
Op de 3 polige stekker achter in het huis is een h4 aansluiting gesoldeerd.
Deze heeft vervolgens contact met die 3 pennetjes die als stekker achter op de lamp inbrengt en vast schroeft.
Deze pennetjes waren groen. Das nie best. dus maar even geschuurd en zijn weer mooi op kleur.
Licht werkt weer zoals het hoort!
Binnenkort er toch maar wel relais tussen zetten. Ik heb mn schakelaar lief
de H4 is er trouwens heel professioneel ingebouwd, het originele gat voor de DUPLO is natuurlijk niet pas.
Gelukkig om het glas vast te houden zitten er ijzeren staafjes in het lampen kapje.
Daar kun je namelijk heel mooi tyrips aan knopen om zo een h4 op zn plek te houden...... dusss
en wegglijden? nee hoor dat kan deze h4 niet, als je de flapjes krom buigt van de h4 om de rand van de originele opstaande
rand van de duplo schuift ie ook nie... Beun heeft het toen der tijd strak opgelost...
Ik zit nu te twijfelen, Adapter ringen om een H4 lamp in een Duplo fitting te monteren. a €2,75 p/st
Klik hier!
Of een H4 met een Duplo fitting speciaal geschikt voor met P45t voet uitgeruste Oldtimers. €3,68 p/st
Halogeen gekeurde lamp.
LET OP 12V in mijn geval 12v Klik hier!
De 24volts uitvoering:
H4 P45t 75/70W 24V Halogeen lamp. Halogeen lamp is geschikt voor alle trucs, die uitgerust zijn met DUPLO koplampen. Trucks, legervoertuigen, tractor en landbouw. € 1,97 p/st
24v klik hier!
Voor de exoten onder ons, ook verkrijgbaar in het geel