Zandhazenbivak 2017

Samen gaan naar een evenement? Wilt u iets organiseren? Heeft u een leuk evenement in het vooruitzicht? Plaats het hier!

Moderators: ruben, Dikkie

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8752
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Zandhazenbivak 2017

Berichtdoor Hoppa69 » za 25 mar 2017 19:27

Ook dat nog. :cry:

---------------------------------------------------------------------------------
Beste trouwe zandhazenbivak deelnemers

Doordat het bestuur van wheels (behalve marcel de voorzitter) zich heeft bemoeit met onze prive situatie die even niet al te best is geweest ,maar nu gelukkig weer wel
Hebben ze besloten dat saskia en ik samen het zandhazenbivak niet meer mogen organiseren
Wat betekend dat voor wat ons betreft het zandhazenbivak voor 2017 niet door gaat en ik met
Directe ingang stop met al mijn actieviteiten binnen wheels en mijn functie als bestuurslid opzeg
Dit alles gaat met heel veel pijn in ons( mijn) hart , ons niet in de koude kleren zitten
Dit is het resultaat van meer als 25 jaar inzet voor wheels en 22 jaar zandhazenbivak wat wij altijd
Met heel veel plezier en passie gedaan hebben
Daarom willen wij jullie zeer bedanken voor jullie aanwezigheid, het vertrouwen ,het plezier wat we
Daar altijd aan gehad hebben
Jullie fijne positieve reacties over hoe het altijd gezellige zandhazenbivak was georganiseerd gaf ,
Ons altijd weer nieuwe energie om er mee door te gaan
Maar de energie om door te gaan is door mijn overige bestuursleden (behalve marcel) in zijn
Geheel weggehaald wat wij heel erg vinden
Ondanks het vele verdriet wat wij hier van hebben zullen we draad toch weer op moeten pakken en
zullen wij jullie wellicht op andere evenementen wel weer ontmoeten
nogmaals bedankt en de groeten
veel liefs william en saskia de bont
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.

rnstreng
Hercules Held
Berichten: 96
Lid geworden op: vr 11 jan 2013 12:00
Locatie: Enkhuizen

Re: Zandhazenbivak 2017

Berichtdoor rnstreng » vr 31 mar 2017 20:49

in het kader van hoor en wederhoor.......



Beste Wheels leden,



U hebt mogelijk een bericht ontvangen van William en Saskia betr. het Zandhazenbivak.

Wij betreuren deze gang van zaken en willen u graag ons standpunt mededelen.



Het Wheels bestuur heeft William de organisatie van het ZHB niet ontnomen.

Integendeel wij betreuren het dat hij dit besluit genomen heeft. William is een bestuurslid met grote verdiensten voor Wheels.

Daarom vinden wij het eveneens jammer dat hij als bestuurslid aftreedt.



Het Wheels bestuur heeft als taak om de vereniging te besturen en daarbij hoort dat er soms minder prettige beslissingen genomen moeten worden.

Daarom hebben wij besloten om een vrijwilligster die binnen de vereniging minder goed functioneerde en daardoor voor verdeeldheid zorgde, van haar taken te ontheffen.

Dit is de situatie, niets meer en niets minder.



Het Zandhazen Bivak is een Wheels evenement en gaat gewoon door.

U wordt op de gebruikelijke manier geïnformeerd.





Met vriendelijke groet,



Namens het bestuur van Club Wheels.

Daffieduck
Professioneel Pedaal Prutser
Berichten: 216
Lid geworden op: vr 04 jul 2014 07:15
Locatie: Oud-Beijerland

Re: Zandhazenbivak 2017

Berichtdoor Daffieduck » ma 17 apr 2017 20:45

Kun je hier als buitenstaander ook aan mee doen, of is dit echt alleen voor leden van de Wheels Club? Ziet er namelijk wel gaaf uit als ik de foto's zo bekijk :-)

Hoppa69
Sir Spam-a-lot :-)
Berichten: 8752
Lid geworden op: zo 19 nov 2006 00:26
Locatie: Achthuizen

Re: Zandhazenbivak 2017

Berichtdoor Hoppa69 » di 18 apr 2017 18:56

Wij konden er toen heen zonder lid te zijn, stuur ze is een mailtje, zal denk ik zijn als er een plek over is maar over het algemeen is het druk bezocht en dus vol, ze hebben maar een bepaald aantal vergunningen voor de heide.
O wat ben ik maf.
Ik hou van mijn daf.


Terug naar “Evenementen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 0 gasten