Nieuw clublid stelt zich voor

Stel u even aan ons voor

Moderator: ruben

Chris
Matgroentje
Berichten: 1
Lid geworden op: di 30 aug 2016 17:49

Nieuw clublid stelt zich voor

Berichtdoor Chris » di 30 aug 2016 18:03

Beste leden,
Ik ben sinds nu lid van de club en bezit sinds twee weken een heuse Daf YA 126 (kenteken DM-63-19). Wat een wagen! Ik heb al één keer een ritje in Drenthe gemaakt, om de wagen wat beter te leren kennen. De kleur is wennen voor een oud marine man. Ik heb vier jaar mogen dienen bij de Koninklijke Marine en daar hadden we ander rijdend en varend materieel. Enfin. Het bezit voelt goed en met enige trots toer ik rond in een esthetisch fraaie wagen van Nederlands fabricaat. Ik hoop (tzt) actief mijn steentje te kunnen bijdragen aan deze club en ben benieuwd naar de gezamenlijke activiteiten. Eens veel dezelfde wagens bij elkaar, of een rit in ruig terrein, of een herdenking, of gewoon een gezellig en actief treffen met elkaar. Ik woon in Leeuwarden maar de wagen staat in Drenthe. Zoek tzt onderdak wat dichter bij huis.
Graag tot een treffen!
Hartelijks, Chris

Dikkie
Site Admin
Berichten: 1382
Lid geworden op: ma 23 jun 2008 21:59
Locatie: Den Helder
Contacteer:

Re: Nieuw clublid stelt zich voor

Berichtdoor Dikkie » wo 31 aug 2016 11:21

Goedemorgen Chris,

Ook via deze weg, welkom! En alvast veel plezier met de daf! Ik zie dat je het speeltje van Rob B hebt overgenomen

En natuurlijk een marine groet, marineblauw en groene dafs gaan goed samen kan ik je vertellen. Er zitten er meer bij de baas ;)
DM-62-40 (WEP), BE-22-24 (Takeldoos)
WWDD: What Would Dikkie Do?
AfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Kees64
Vierwielend Vooruit
Berichten: 1319
Lid geworden op: za 29 aug 2009 12:16
Locatie: Veghel

Re: Nieuw clublid stelt zich voor

Berichtdoor Kees64 » vr 02 sep 2016 10:07

Hejj Cris,

Voor de gezamelijke activiteiten kun je oa lid worden van de club, krijg je een mooi clubblaadje thuis met daarin ook de activiteiten.
Mooi gezellig clubke.

Veel plezier met je daf
Kees


Terug naar “Even voorstellen”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten